Без малого двадцать лет прошло.
Про маршрутки, останавливающиеся где попало, читается как: Ярополк выступил с дружиной на печенегов.



КОМІТЕТ "КИЯНИ – ЗА ГРОМАДСЬКИЙ ТРАНСПОРТ"
Проект розвитку системи наземного рейкового транспорту (LRT)
м. Київ
Документ № 1.16/6/10/04
Київ 2004
Зміст
1. Вступ....................................................................................................................................3
2. Програма будівництва ліній ЛМ..........................................................................................4
2.1 Борщагівсько – Вокзальна лінія ЛМ..............................................................................4
2.2 Набережна лінія ЛМ.......................................................................................................6
2.3 Пуща-Водицька лінія ЛМ...............................................................................................8
2.4 Відрадненська лінія ЛМ.................................................................................................9
2.5 Троєщинсько - Харківська лінія ЛМ.............................................................................10
2.6 Лівобережна лінія ЛМ..................................................................................................11
2.7. Подільсько-Вокзальна лінія ЛМ.................................................................................13
2.8. Солом’янська лінія ЛМ................................................................................................13
3. Використання та будівництво традиційних трамвайних ліній........................................14
3.1. Лінія Вокзал – Палац Спорту......................................................................................14
3.2. Лінія Поштова Площа – Печерська Лавра................................................................14
3.3. Лінія Миропільська вул. – станція «Городня»...........................................................14
3.4. Лінія Миропільська вул. – вул. Маршала Жукова.....................................................15
3.5. Лінія Відрадний проспект – ст. е/п «Київ-Волинський»............................................15
3.6. Лінія вул. П. Усенка – Червоногвардійська вул........................................................15
4. Використання інфраструктури залізничного транспорту................................................16
5. Організаційні заходи..........................................................................................................17
6. Реорганізація мережі маршрутних таксі..........................................................................18
6.1 Мікроавтобуси та автобуси середнього класу...........................................................18
6.2. Автобуси великого та надвеликого класу.................................................................18
6.3 Правила роботи маршрутних таксі.............................................................................18
Додаток 1. Порівняльна характеристика видів наземного транспорту згідно ДБН..........19
1. Вступ
Протягом 1990-2004 років транспортна ситуація в м. Києві стає дедалі складнішою. Кількість автомобілів зростає щороку на 10-15%. Кількість рухомого складу громадського пасажирського транспорту, навпаки, з кожним роком зменшується.
Як і в усіх великих містах США та Європи, дорожня ситуація не поліпшується, а погіршується з розвитком дорожньої мережі та знищенням громадського транспорту. Причому дорожні магістралі, що реконструюються з підвищенням пропускної спроможності, але без урахування розвитку маршрутів швидкісного громадського транспорту, часто перевантажуються одразу після завершення реконструкції, що мала на меті розв'язати цю проблему.
Найбільш надійним засобом розв'язання транспортних проблем у великих містах США та Європи є будівництво мережі швидкісного легкорейкового транспорту (LRT, швидкісного трамваю, легкого метро). Розвиток мережі LRT є центральним елементом даного Проекту.
В подальшому для LRT буде використовуватись назва – легке метро (ЛМ). Це – переважно наземний вид транспорту з рухомим складом трамвайного типу (з верхнім струмоз’ємом, посадкою з низьких платформ та, бажано, з низьким рівнем підлоги), що проходить, переважно, відокремлено від автотранспортного потоку.
У тих місцях, де прокладання лінії ЛМ є недоцільним, але пасажиропоток перевищує такий, що може бути освоєно тролейбусом чи автобусом, слід використовувати лінії звичайного трамваю. Тарифна система сплати за проїзд, як правило, уніфікована та об’єднана з системою «важкого» метрополітену та міської залізниці.