Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Про обсяги перевезень пільгових категорій пасажирів
Пн, 28/10/2013 - 11:39
КП «Київський метрополітен» за погодженням з Департаментом соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було проведено обстеження обсягів пільгових категорій громадян, яким відповідно до нормативно-правових актів України надано право безкоштовного проїзду (всього 41 категорія) в 2013 році. Обстеження проводилось шляхом підрахунку пасажирів, які мають право безкоштовного проїзду в метрополітені, під час їх проходу через ручні контрольні пункти за посвідченнями та через автоматичні контрольні пункти за «Картками киянина». Результати обстеження оформлені актом та погоджені Департаментом соціальної політики (Київської міської державної адміністрації). За підсумками проведеного обстеження, відповідно до пред’явлених документів на право безоплатного проїзду, в робочі дні в середньому за добу метрополітеном безкоштовно скористалось 399,9 тис. пасажирів, що склало 30,41% по відношенню до пасажирів, які сплачують проїзд. Обстеженням було визначено, що в робочі дні безкоштовно скористались метрополітеном наступні категорії пасажирів:
[№] [Перелік пільгових категорій громадян] [Кількість пільгових пасажирів]
1 Учасники бойових дій та особи, прирівняні до них: 8 633
2 Учасники війни та особи, які належать до учасників війни: 2 614
3 Інваліди війни та особи, прирівняні до них: 1 955
4 Особа, яка супроводжує інваліда війни 1 групи: 23
5 Особи, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»: 1 172
6 Особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною: 45
7 Особи, на яких поширюється дія Угоди про взаємне визнання прав на пільговий проїзд для інвалідів та учасників Великої вітчизняної війни, а також осіб, прирівняних до них: 281
8 Громадяни, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, яких віднесено до категорії 1: 4 538
9 Громадяни - учасники ліквідації аварії на ЧАЕС, які належать до категорії 2: 6 806
10 Діти, які належать до потерпілих від Чорнобильської катастрофи та діти, яким встановлено інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою: 702
11 Особа, яка супроводжує хвору дитину до місця лікування (реабілітації), оздоровлення та назад: 30
12 Ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ, ветерани податкової міліції, ветерани державної пожежної охорони, ветерани Державної кримінально-виконавчої служби України, ветерани служби цивільного захисту, ветерани Державної служби спеціального зв’язку та захисту Державної кримінально-виконавчої служби України, ветерани служби цивільного захисту, ветерани Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України: 13 736
13 Ветерани праці України: 113 998
14 Особи, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною: 63
15 Військовослужбовці строкової військової служби: 956
16 Курсанти, які проходять військову службу у вищих навчальних закладах, підрозділах, до присвоєння їм первинного офіцерського звання: 1 941
17 Військовослужбовці, які стали інвалідами внаслідок бойових дій, учасники бойових дій та прирівняні до них особи, батьки військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження військової служби: 9 916
18 Реабілітовані громадяни: 22
19 Діти-інваліди: 5 430
20 Інваліди 1,2 груп по зору чи з ураженням опорно-рухового апарату: 3 563
21 Особа, яка супроводжує інваліда по зору 1 групи, інваліда з ураженням опорно-рухового апарату 1 групи та дітей-інвалідів зазначених категорій: 552
22 Діти-сироти і діти, які залишились без піклування батьків, що виховуються або навчаються у навчально-виховних та навчальних закладах: 2 860
23 Народні депутати України: 9
24 Особа, яка супроводжує народного депутата-інваліда 1 групи: 0
25 Пенсіонери м. Києва: 86 011
26 Соціальні працівники: 1 138
27 Непрацюючі особи, які здійснюють догляд за дитиною-інвалідом: 1 133
28 Прокурори і слідчі: 1 687
29 Пенсіонери з числа прокурорів та слідчих прокуратури: 416
30 Діти з багатодітних сімей: 6 382
31 Інваліди м. Києва: 23 044
32 Особи, які не мають права на пенсію: 1 280
33 Один з батьків багатодітної сім’ї: 5 044
34 Дільничні лікарі-терапевти, дільничні лікарі-педіатри, дільничні медсестри дорослої та дитячої мережі: 1 230
35 Діти шкільного віку: 49 362
36 Діти дошкільного віку: 5 923
37 Діти війни: 7 288
38 Науково-педагогічні працівники, аспіранти і докторанти Національної академії прокуратури України: 179
39 Працівники міліції, податкової міліції, Служби безпеки України, Управління державної охорони: 28 420
40 Посадові і службові особи органів і установ виконання покарань, слідчих ізоляторів: 1 522
41 Жертви нацистських переслідувань 46
Всього: 399 950
із них:
- за рішенням центральних органів влади: 197 365
- за рішеннями Київради: 202 585
Крім вищезазначених пільгових категорій громадян, щоденно послугами метрополітену користуються близько 140 тис. студентів, які сплачують 50 відсотків від вартості проїзду.
КП «Київський метрополітен» з січня по вересень 2013 року безкоштовно перевезено 97,3 млн. пільгових категорій пасажирів на 214,0 млн.грн., з них:
- за рішеннями центральних органів влади – 116,1 млн. грн.;
- за рішеннями Київської міської ради – 97,9 млн. грн.
За вказаний період отримано коштів з бюджетів, як компенсацію пільгового проїзду в сумі 94,5 млн. грн., з них:
- за рахунок субвенції з Державного бюджету – 75,8 млн. грн.;
- з міського бюджету – 18,7 млн. грн., які перераховано до бюджету м. Києва. - ???
Протягом 2013 року КП «Київський метрополітен» очікувано виконає роботу з перевезень пасажирів пільгових категорій на 296,3 млн.грн., при цьому бюджетами передбачена компенсація за пільговий проїзд пасажирів в сумі 145,2 млн. грн.
Пн, 28/10/2013 - 11:39
КП «Київський метрополітен» за погодженням з Департаментом соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було проведено обстеження обсягів пільгових категорій громадян, яким відповідно до нормативно-правових актів України надано право безкоштовного проїзду (всього 41 категорія) в 2013 році. Обстеження проводилось шляхом підрахунку пасажирів, які мають право безкоштовного проїзду в метрополітені, під час їх проходу через ручні контрольні пункти за посвідченнями та через автоматичні контрольні пункти за «Картками киянина». Результати обстеження оформлені актом та погоджені Департаментом соціальної політики (Київської міської державної адміністрації). За підсумками проведеного обстеження, відповідно до пред’явлених документів на право безоплатного проїзду, в робочі дні в середньому за добу метрополітеном безкоштовно скористалось 399,9 тис. пасажирів, що склало 30,41% по відношенню до пасажирів, які сплачують проїзд. Обстеженням було визначено, що в робочі дні безкоштовно скористались метрополітеном наступні категорії пасажирів:
[№] [Перелік пільгових категорій громадян] [Кількість пільгових пасажирів]
1 Учасники бойових дій та особи, прирівняні до них: 8 633
2 Учасники війни та особи, які належать до учасників війни: 2 614
3 Інваліди війни та особи, прирівняні до них: 1 955
4 Особа, яка супроводжує інваліда війни 1 групи: 23
5 Особи, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»: 1 172
6 Особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною: 45
7 Особи, на яких поширюється дія Угоди про взаємне визнання прав на пільговий проїзд для інвалідів та учасників Великої вітчизняної війни, а також осіб, прирівняних до них: 281
8 Громадяни, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, яких віднесено до категорії 1: 4 538
9 Громадяни - учасники ліквідації аварії на ЧАЕС, які належать до категорії 2: 6 806
10 Діти, які належать до потерпілих від Чорнобильської катастрофи та діти, яким встановлено інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою: 702
11 Особа, яка супроводжує хвору дитину до місця лікування (реабілітації), оздоровлення та назад: 30
12 Ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ, ветерани податкової міліції, ветерани державної пожежної охорони, ветерани Державної кримінально-виконавчої служби України, ветерани служби цивільного захисту, ветерани Державної служби спеціального зв’язку та захисту Державної кримінально-виконавчої служби України, ветерани служби цивільного захисту, ветерани Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України: 13 736
13 Ветерани праці України: 113 998
14 Особи, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною: 63
15 Військовослужбовці строкової військової служби: 956
16 Курсанти, які проходять військову службу у вищих навчальних закладах, підрозділах, до присвоєння їм первинного офіцерського звання: 1 941
17 Військовослужбовці, які стали інвалідами внаслідок бойових дій, учасники бойових дій та прирівняні до них особи, батьки військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження військової служби: 9 916
18 Реабілітовані громадяни: 22
19 Діти-інваліди: 5 430
20 Інваліди 1,2 груп по зору чи з ураженням опорно-рухового апарату: 3 563
21 Особа, яка супроводжує інваліда по зору 1 групи, інваліда з ураженням опорно-рухового апарату 1 групи та дітей-інвалідів зазначених категорій: 552
22 Діти-сироти і діти, які залишились без піклування батьків, що виховуються або навчаються у навчально-виховних та навчальних закладах: 2 860
23 Народні депутати України: 9
24 Особа, яка супроводжує народного депутата-інваліда 1 групи: 0
25 Пенсіонери м. Києва: 86 011
26 Соціальні працівники: 1 138
27 Непрацюючі особи, які здійснюють догляд за дитиною-інвалідом: 1 133
28 Прокурори і слідчі: 1 687
29 Пенсіонери з числа прокурорів та слідчих прокуратури: 416
30 Діти з багатодітних сімей: 6 382
31 Інваліди м. Києва: 23 044
32 Особи, які не мають права на пенсію: 1 280
33 Один з батьків багатодітної сім’ї: 5 044
34 Дільничні лікарі-терапевти, дільничні лікарі-педіатри, дільничні медсестри дорослої та дитячої мережі: 1 230
35 Діти шкільного віку: 49 362
36 Діти дошкільного віку: 5 923
37 Діти війни: 7 288
38 Науково-педагогічні працівники, аспіранти і докторанти Національної академії прокуратури України: 179
39 Працівники міліції, податкової міліції, Служби безпеки України, Управління державної охорони: 28 420
40 Посадові і службові особи органів і установ виконання покарань, слідчих ізоляторів: 1 522
41 Жертви нацистських переслідувань 46
Всього: 399 950
із них:
- за рішенням центральних органів влади: 197 365
- за рішеннями Київради: 202 585
Крім вищезазначених пільгових категорій громадян, щоденно послугами метрополітену користуються близько 140 тис. студентів, які сплачують 50 відсотків від вартості проїзду.
КП «Київський метрополітен» з січня по вересень 2013 року безкоштовно перевезено 97,3 млн. пільгових категорій пасажирів на 214,0 млн.грн., з них:
- за рішеннями центральних органів влади – 116,1 млн. грн.;
- за рішеннями Київської міської ради – 97,9 млн. грн.
За вказаний період отримано коштів з бюджетів, як компенсацію пільгового проїзду в сумі 94,5 млн. грн., з них:
- за рахунок субвенції з Державного бюджету – 75,8 млн. грн.;
- з міського бюджету – 18,7 млн. грн., які перераховано до бюджету м. Києва. - ???
Протягом 2013 року КП «Київський метрополітен» очікувано виконає роботу з перевезень пасажирів пільгових категорій на 296,3 млн.грн., при цьому бюджетами передбачена компенсація за пільговий проїзд пасажирів в сумі 145,2 млн. грн.
Я, кстати, сходил в линейный на Контрактовой. Они сказали, что отвечают дай Боже если за треть территории подземных переходов (оно и верно, по желтой линии), и что понятия не имеют, откуда у пресс-службы метро такая статистика. Как минимум, их собственная сводка расходится очень существенно.TANK писал(а):Klovsky, совсем недавно - бла-бла-бла," линейщиками не составлено НИ ОДНОГО ПРОТОКОЛА". такие менты пусть улицу метут, чем торгашей и щипачей прикрывать. толка больше.
Тоже с потолка рисуют. Не считают они их при пропуске...ualex писал(а):Про обсяги перевезень пільгових категорій пасажирів
Мир настолько нелогичен!
...продолжая тему:
[hr] Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – вересень 2013 року
Чт, 31/10/2013 - 09:45
Протягом 9 місяців 2013 року Київським метрополітеном перевезено 389,4 млн. пасажирів. З них: 292,1 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 19,4 млн. студентів за пільговими квитками), 97,3 млн. пасажирів - пільгові перевезення (41 категорія громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за 9 місяців 2013 року склали 700,0 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів — 556,0 млн. грн.;
• від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 08.02.2013 № 3/9060 "Про бюджет міста Києва на 2013 рік", 50% надходжень підлягає обов’язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 12,3 млн. грн.;
• від надання права на тимчасове використання місць під рекламу — 7,4 млн. грн.;
• інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 29,8 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету – 18,7 млн. грн., 16,0 млн. грн з яких перераховано до бюджету м. Києва (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 79,2 млн. грн.);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету – 75,8 млн. грн. (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 40,3 млн. грн.).
Витрати Київського метрополітену за 9 місяців 2013 року склали 966,7 млн. грн., з них:
• на оплату праці — 378,0 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів — 139,0 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 42,6 млн. грн.;
• електроенергія — 63,5 млн. грн.;
• тепло -, водопостачання, паливо, газ — 17,0 млн. грн.;
• амортизація — 141,4 млн. грн.;
• інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 47,9 млн. грн.;
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди (перераховано до бюджету м. Києва за минулі роки – 16,0 млн. грн.) — 6,2 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів (ЄБРР, договір лізингу) – 94,2 млн. грн.; будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 17,6 млн.грн, інші витрати – 19,3 млн. грн.) — 131,1 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за 9 місяців 2013 року став збиток у сумі 266,7 млн. грн.
http://www.metro.kiev.ua/node/3226
[hr] Аналогичный период 2012 года.
[hr] Итог:
+ добавилась 1 категория льготников:
• Непрацюючі працездатні особи, які здійснюють догляд за інвалідом 1 групи або за престарілим, який досяг 80-річного віку та не мають права відповідно до чинного законодавства на пільговий проїзд у метрополітені (N 31).
+ власти городского и госуровня урезали дотации.
[hr] Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – вересень 2013 року
Чт, 31/10/2013 - 09:45
Протягом 9 місяців 2013 року Київським метрополітеном перевезено 389,4 млн. пасажирів. З них: 292,1 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 19,4 млн. студентів за пільговими квитками), 97,3 млн. пасажирів - пільгові перевезення (41 категорія громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за 9 місяців 2013 року склали 700,0 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів — 556,0 млн. грн.;
• від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 08.02.2013 № 3/9060 "Про бюджет міста Києва на 2013 рік", 50% надходжень підлягає обов’язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 12,3 млн. грн.;
• від надання права на тимчасове використання місць під рекламу — 7,4 млн. грн.;
• інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 29,8 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету – 18,7 млн. грн., 16,0 млн. грн з яких перераховано до бюджету м. Києва (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 79,2 млн. грн.);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету – 75,8 млн. грн. (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 40,3 млн. грн.).
Витрати Київського метрополітену за 9 місяців 2013 року склали 966,7 млн. грн., з них:
• на оплату праці — 378,0 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів — 139,0 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 42,6 млн. грн.;
• електроенергія — 63,5 млн. грн.;
• тепло -, водопостачання, паливо, газ — 17,0 млн. грн.;
• амортизація — 141,4 млн. грн.;
• інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 47,9 млн. грн.;
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди (перераховано до бюджету м. Києва за минулі роки – 16,0 млн. грн.) — 6,2 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів (ЄБРР, договір лізингу) – 94,2 млн. грн.; будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 17,6 млн.грн, інші витрати – 19,3 млн. грн.) — 131,1 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за 9 місяців 2013 року став збиток у сумі 266,7 млн. грн.
http://www.metro.kiev.ua/node/3226
[hr] Аналогичный период 2012 года.
[hr] Итог:
+ добавилась 1 категория льготников:
• Непрацюючі працездатні особи, які здійснюють догляд за інвалідом 1 групи або за престарілим, який досяг 80-річного віку та не мають права відповідно до чинного законодавства на пільговий проїзд у метрополітені (N 31).
+ власти городского и госуровня урезали дотации.
Метро Киева может наполниться звуками природы
http://nat-geo.ru/article/4441-metro-ki ... -prirodyi/
В киевском метро планируется транслировать звуки, которые сделают поездку комфортнее. Администрация метрополитена выбирает между релаксирующей музыкой и звуками природы.
Практика трансляции в общественном транспорте необычных звуков, направленных на создание у пассажиров хорошего настроения, во всем мире год от года всё популярнее. Так, в новогодний период на линиях московского метро звучал скрип снега, а ко Дню победы транслируются песни военных лет. Время от времени услышать музыку можно в метрополитене Баку, Берлина, Санкт-Петербурга, Новосибирска, Праги и многих других городов.
Стоит отметить, что ещё в конце прошлого года на киевских эскалаторах играла музыка, но «Украинская лига авторских и смежных прав» предъявила претензию.[интересно, на чём основывалась претензия, в случае когда играла классическая или например народная музыка?] Со звуками живой природы было бы проще, но здесь администрация подземки столкнулась с другой проблемой.
Как рассказала пресс-секретарь киевского метрополитена Наталья Шумак, эксперты уже протестировали звуки пения птиц, журчания ручья и шума леса на переходах. К сожалению, не на всех станциях есть нужная акустика, и шум движущегося метро искажал или вовсе забивал звуки. Если журчание ручья было слышно сравнительно разборчиво, то пение птиц полностью теряло свою привлекательность.
При этом в администрации метрополитена отмечают, что нельзя перегружать слух пассажиров, ведь в метро и без того много разных звуков. Сейчас планируется повторить эксперимент на платформах киевского метро, а от горожан и гостей города ждут «креативных идей» на тему тех звуков, которые они хотели бы слушать во время поездки.
http://nat-geo.ru/article/4441-metro-ki ... -prirodyi/
В киевском метро планируется транслировать звуки, которые сделают поездку комфортнее. Администрация метрополитена выбирает между релаксирующей музыкой и звуками природы.
Практика трансляции в общественном транспорте необычных звуков, направленных на создание у пассажиров хорошего настроения, во всем мире год от года всё популярнее. Так, в новогодний период на линиях московского метро звучал скрип снега, а ко Дню победы транслируются песни военных лет. Время от времени услышать музыку можно в метрополитене Баку, Берлина, Санкт-Петербурга, Новосибирска, Праги и многих других городов.
Стоит отметить, что ещё в конце прошлого года на киевских эскалаторах играла музыка, но «Украинская лига авторских и смежных прав» предъявила претензию.[интересно, на чём основывалась претензия, в случае когда играла классическая или например народная музыка?] Со звуками живой природы было бы проще, но здесь администрация подземки столкнулась с другой проблемой.
Как рассказала пресс-секретарь киевского метрополитена Наталья Шумак, эксперты уже протестировали звуки пения птиц, журчания ручья и шума леса на переходах. К сожалению, не на всех станциях есть нужная акустика, и шум движущегося метро искажал или вовсе забивал звуки. Если журчание ручья было слышно сравнительно разборчиво, то пение птиц полностью теряло свою привлекательность.
При этом в администрации метрополитена отмечают, что нельзя перегружать слух пассажиров, ведь в метро и без того много разных звуков. Сейчас планируется повторить эксперимент на платформах киевского метро, а от горожан и гостей города ждут «креативных идей» на тему тех звуков, которые они хотели бы слушать во время поездки.
Няп, они там крутили и "Як тебе не любити, Києве мій", Шамо умер в 1982, Луценко -- в 1989. Вот от последней даты отсчитываем 70 лет и радуемсяно «Украинская лига авторских и смежных прав» предъявила претензию.[интересно, на чём основывалась претензия, в случае когда играла классическая или например народная музыка?]
(это как пример, возможно претензия была на что-нибудь другое)


- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Здесь нет проблемы с авторскими правами, но остаются смежные права - исполнителей, владельцев фонограмм и т.п.классическая или например народная музыка?
КП КМ ведь не записывал самостоятельно всё это, и не платил записывающим.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Наоборот! У них есть выписанные протоколы даже на их скромной территории!TANK писал(а):в смысле в их сводке они вообще никуда не ходили?![]()
Если верить отписке на официальное обращение, то станционный линейщик круглосуточно отлично исполняет свои обязанности, и торговли на территории, которую контролирует, без разрешений не существует. А вся соль рейдов сводится к тому, что не вся территория за "желтой линией" контроллируется линейным управлением

Код: Выделить всё
Ваш лист від 13.08.2013 за №09/029-3680 про розгляд звернення громадянина %Theo%, мешкаючого за адресою м. Київ, %% з приводу несанкціонованої торгівлі на території КП «Київський метрополітен», в лінійному управлінні в метрополітені уважно розглянуто та прийнято до уваги. Ініціатору звернення надано відповідь.
Лінійне управління в метрополітені, відповідно до законів України „Про міліцію” та „Про транспорт” забезпечує безпеку громадян, захист їх прав, свобод і законних інтересів, здійснює охорону громадського порядку, попередження та розкриття злочинів, розшук осіб, які їх учинили, захист власності від злочинних посягань на об’єктах Київського метрополітену.
Працівниками даного підрозділу, на постійній основі, проводяться заходи спрямовані на покращання правопорядку, недопущення незаконної лоточної та стихійної торгівлі на станціях Київського метрополітену та прилеглих до них підземних переходах.
З повагою
т.в.о. начальникаШІ /V В.В. Чепурний
Із громадянами, які намагаються займатись незаконною торгівлею проводиться відповідна роз’яснювальна, профілактична робота щодо припинення несанкціонованої торгівлі, а у разі невиконання зазначених вимог до порушників вживаються передбачені чинним законодавством України заходи адміністративного впливу.
Мир настолько нелогичен!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Пришли им фото торговли с лотков - пусть думают, как теперь отписаться 

*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Кстати, КМДА пишет:
289 Факсограма Про проведення 05.11.2013 о 14.15 год. засідання підкомітету з питань залізничного транспорту Комітету ВР України з питання запровадження цілодобового перевезення пасажирів Київським метрополітеном. 37302 04.11.2013 0:0:0 04.11.2013 0:0:0 Народні депутати України Організаційні питання Текстовий документ
http://kievcity.gov.ua/public-info/
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Про капітальний ремонт ескалаторів Київського метрополітену
26 листопада 2013 року розпочнеться плановий капітальний ремонт ескалатора № 1 нижнього нахилу станції «Печерська» Сирецько-Печерської лінії. Ремонті роботи триватимуть до 24 січня 2014 року, їх проведення не позначиться на режимі роботи станції.
Окрім цього, продовжуються капітальні ремонти ескалатора № 3 станції «Хрещатик» та ескалатора № 2 нижнього нахилу станції «Печерська». Ремонті роботи триватимуть до 26 та 22 листопада п.р. відповідно.
КП «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та нагадує пасажирам про необхідність дотримуватись Правил поведінки на ескалаторах під час користування метрополітеном.
http://www.metro.kiev.ua/node/3916
26 листопада 2013 року розпочнеться плановий капітальний ремонт ескалатора № 1 нижнього нахилу станції «Печерська» Сирецько-Печерської лінії. Ремонті роботи триватимуть до 24 січня 2014 року, їх проведення не позначиться на режимі роботи станції.
Окрім цього, продовжуються капітальні ремонти ескалатора № 3 станції «Хрещатик» та ескалатора № 2 нижнього нахилу станції «Печерська». Ремонті роботи триватимуть до 26 та 22 листопада п.р. відповідно.
КП «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та нагадує пасажирам про необхідність дотримуватись Правил поведінки на ескалаторах під час користування метрополітеном.
http://www.metro.kiev.ua/node/3916
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
На официальном сайте наконец появилась "Троещина-2" и ещё кое-что новенькое :
http://www.metro.kiev.ua/node/101
http://www.metro.kiev.ua/node/101
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Механик
- Сообщения: 257
- Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55
По новой схеме:
1. Выдубичи не пойми где, толи синяя толи зеленая ветка
2. Совершенно дурацкая система обозначения названия станции метро и платформы электрички одной надписью
3. Петровка вообще непонятно почему в стороне.
4. Зачем на схеме указывать НСК Олимпийский? Схема только для фанатов?
5. Почтовая площадь, значек речного вокзала и Днепр в другом конце карты...
1. Выдубичи не пойми где, толи синяя толи зеленая ветка
2. Совершенно дурацкая система обозначения названия станции метро и платформы электрички одной надписью
3. Петровка вообще непонятно почему в стороне.
4. Зачем на схеме указывать НСК Олимпийский? Схема только для фанатов?
5. Почтовая площадь, значек речного вокзала и Днепр в другом конце карты...