Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9665
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Метрошные новости
vv может подсказать. Хотя не думаю, что пообещали.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3511
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Метрошные новости
Так и я сомневаюсь.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Метрошные новости
Хайп такой хайп. Половина не пройдет медкомиссию, остальные отсеятся в первые месяцы обучения. До финиша дойдут единицы.
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3511
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Метрошные новости
Перечитав тему Работа машинистом метро, примерно так и подумал.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11064
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Метрошные новости
Микола Поворозник: Сьогодні під час масованої ракетної атаки на Київ у столичній підземці укривалися майже 52 000 людей, з яких 4 500 – діти
https://kyivcity.gov.ua/news/mikola_pov ... 500__diti/
https://kyivcity.gov.ua/news/mikola_pov ... 500__diti/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11064
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Метрошные новости
Минулого тижня столичним метро скористалися понад 4,3 мільйона пасажирів, із яких 960 тисяч – пільговики
Минулого тижня столичним метро скористалися понад 4,3 мільйона пасажирів, із яких 960 тисяч – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен».
На підприємстві проходять планові роботи з утримання інфраструктури, зокрема за цей період замінили 30 шпал та 38 брусів. Крім того, триває плановий капітальний ремонт ескалатора № 2 на станції «Вокзальна».
Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулася 91 зупинка ескалаторів. Зокрема, 4 рази пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 49 – для уникнення травмування, 31 – через потрапляння особистих речей. Підприємство закликає бути обачними та дотримуватися правил поведінки.
Інтервали руху поїздів у будні, в години пік становлять орієнтовно 3–4 хвилини, а у міжпікові – 6:00–6:30 хвилин. У вихідні дні час очікування поїзда складає 6–7 хвилин. Звертаємо увагу, що рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху.
Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.
Окрім того, столичний метрополітен працює і як укриття: вчора під час чергової масованої ракетної атаки на Київ на його станціях укривалися майже 52 000 людей, із яких 4500 – діти.
Нагадаємо, що у вестибюлі станції метро «Золоті ворота» відкрилась виставка дитячих малюнків «Що для мене означає Україна?». Переглянути експозицію можна до 16 вересня.
https://kyivcity.gov.ua/news/minulogo_t ... pilgoviki/
Минулого тижня столичним метро скористалися понад 4,3 мільйона пасажирів, із яких 960 тисяч – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен».
На підприємстві проходять планові роботи з утримання інфраструктури, зокрема за цей період замінили 30 шпал та 38 брусів. Крім того, триває плановий капітальний ремонт ескалатора № 2 на станції «Вокзальна».
Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулася 91 зупинка ескалаторів. Зокрема, 4 рази пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 49 – для уникнення травмування, 31 – через потрапляння особистих речей. Підприємство закликає бути обачними та дотримуватися правил поведінки.
Інтервали руху поїздів у будні, в години пік становлять орієнтовно 3–4 хвилини, а у міжпікові – 6:00–6:30 хвилин. У вихідні дні час очікування поїзда складає 6–7 хвилин. Звертаємо увагу, що рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху.
Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.
Окрім того, столичний метрополітен працює і як укриття: вчора під час чергової масованої ракетної атаки на Київ на його станціях укривалися майже 52 000 людей, із яких 4500 – діти.
Нагадаємо, що у вестибюлі станції метро «Золоті ворота» відкрилась виставка дитячих малюнків «Що для мене означає Україна?». Переглянути експозицію можна до 16 вересня.
https://kyivcity.gov.ua/news/minulogo_t ... pilgoviki/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Машинист
- Сообщения: 429
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метрошные новости
У 2025 р. субвенції з держбюджету на будівництво метро у Києві не виділятимуть, але дещо виділять Харкову - 2 мільярди (невже зараз безпроблемно можна будувати метро у Харкові) і 700 мільйонів - Дніпру.
https://zn.ua/ukr/POLITICS/metro-kredit ... rotsi.html
https://zn.ua/ukr/POLITICS/metro-kredit ... rotsi.html
Re: Метрошные новости
я бы и севастополю не удивился. где меньше контроль - мутнее вода.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Метрошные новости
Не факт, что на саму стройку. Проектирование, содержание аппарата и прочее
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Метрошные новости
64 роки з дня відкриття київського метро.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11064
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Метрошні новини
Зараз сумне свято
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11064
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Новини метро
Для планових ремонтів у 2025 році Київський метрополітен закупить нові шпали та бруси
Київський метрополітен планує закупити шпали та бруси для проведення планових ремонтів колій протягом наступного року. Це необхідно для підтримання інфраструктури у належному технічному стані та забезпечення безпеки перевезень пасажирів. Зокрема в межах річного обсягу робіт заплановано придбання 5410 шпал та 222 брусів різних типів.
Зазначимо, що залізобетонні шпали укладаються на відкритих ділянках, окрім мостів, та на території електродепо, тоді як дерев’яні – у тунелях.
Заміна шпал і рейок – один з найскладніших видів робіт у метрополітені. Ці роботи проводяться виключно вночі та фактично вручну через обмежені габарити конструкцій метро, що ускладнюють автоматизацію процесів. Нагадаємо, що кожної ночі в тунелях підземки працює близько 400 працівників аби протягом дня пасажири мали змогу безпечно та комфортно користуватися метрополітеном.
Очікувана вартість закупівлі: орієнтовно 15 млн 958 тис. гривень.
Детальніша інформація – на сайті Prozorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-13-004747-a
http://www.metro.kyiv.ua/node/8193
Київський метрополітен планує закупити шпали та бруси для проведення планових ремонтів колій протягом наступного року. Це необхідно для підтримання інфраструктури у належному технічному стані та забезпечення безпеки перевезень пасажирів. Зокрема в межах річного обсягу робіт заплановано придбання 5410 шпал та 222 брусів різних типів.
Зазначимо, що залізобетонні шпали укладаються на відкритих ділянках, окрім мостів, та на території електродепо, тоді як дерев’яні – у тунелях.
Заміна шпал і рейок – один з найскладніших видів робіт у метрополітені. Ці роботи проводяться виключно вночі та фактично вручну через обмежені габарити конструкцій метро, що ускладнюють автоматизацію процесів. Нагадаємо, що кожної ночі в тунелях підземки працює близько 400 працівників аби протягом дня пасажири мали змогу безпечно та комфортно користуватися метрополітеном.
Очікувана вартість закупівлі: орієнтовно 15 млн 958 тис. гривень.
Детальніша інформація – на сайті Prozorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-13-004747-a
http://www.metro.kyiv.ua/node/8193
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11064
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Метрошні новини
У Київському метрополітені підготовка майбутніх машиністів і машиністок триває.
Наразі слухачі завершують вивчення теоретичної частини, що загалом триває 17 тижнів. Після цього на студентів чекають 11 тижнів практики з відпрацюванням навичок у реальних умовах на лініях та в електродепо. Це, зокрема, видача рухомого складу з депо, маневри в оборотних тупиках і безпосередньо робота на лінії. Практична частина проходить у супроводі досвідчених інструкторів та машиністів, які щоденно працюють на лініях підземки.
Один з основних блоків з навчання – відпрацювання дій машиністів у аварійних ситуаціях. Досвідчені машиністи у депо моделюють ситуацію несправності, а студенти повинні з’ясувати, що не так з рухомим складом, та усунути проблему. Це важливий етап підготовки, який допоможе майбутнім машиністам і машиністкам впевнено почуватися за кермом поїзда та злагоджено діяти при виникненні позаштатних ситуацій.
Наразі в групі залишилося 15 студентів, серед них – дві майбутні машиністки. За умови успішного складання іспитів ця група вже влітку розпочне самостійну роботу на лініях, забезпечуючи перевезення пасажирів. А поки що попереду проходження практичної частини та підготовка до фінальних іспитів. Загалом підготовка одного машиніста до моменту самостійної роботи на лінії триває близько року.
Скоро розпочнеться набір нової групи, тож слідкуйте за новинами київського метро за посиланням у першому коментарі.
Джерело сторінка КП КМ в ФБ
Наразі слухачі завершують вивчення теоретичної частини, що загалом триває 17 тижнів. Після цього на студентів чекають 11 тижнів практики з відпрацюванням навичок у реальних умовах на лініях та в електродепо. Це, зокрема, видача рухомого складу з депо, маневри в оборотних тупиках і безпосередньо робота на лінії. Практична частина проходить у супроводі досвідчених інструкторів та машиністів, які щоденно працюють на лініях підземки.
Один з основних блоків з навчання – відпрацювання дій машиністів у аварійних ситуаціях. Досвідчені машиністи у депо моделюють ситуацію несправності, а студенти повинні з’ясувати, що не так з рухомим складом, та усунути проблему. Це важливий етап підготовки, який допоможе майбутнім машиністам і машиністкам впевнено почуватися за кермом поїзда та злагоджено діяти при виникненні позаштатних ситуацій.
Наразі в групі залишилося 15 студентів, серед них – дві майбутні машиністки. За умови успішного складання іспитів ця група вже влітку розпочне самостійну роботу на лініях, забезпечуючи перевезення пасажирів. А поки що попереду проходження практичної частини та підготовка до фінальних іспитів. Загалом підготовка одного машиніста до моменту самостійної роботи на лінії триває близько року.
Скоро розпочнеться набір нової групи, тож слідкуйте за новинами київського метро за посиланням у першому коментарі.
Джерело сторінка КП КМ в ФБ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11064
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Метрошні новини
«Київський метрополітен» оголошує набір на курси машиністів і машиністок метро: початок навчання – 10 березня 2025 року
КП «Київський метрополітен» оголошує набір на курси машиністів і машиністок електропоїзда. Навчання розпочнеться 10 березня 2025 року та триватиме 26-28 тижнів. Курси безкоштовні з виплатою щомісячної стипендії у розмірі 9000 гривень. Про це повідомляє комунальне підприємство.
Як проходить навчання?
Навчання триває близько 7 місяців і складається з двох частин – теоретичної та практичної.
Під час теоретичного блоку слухачі вивчатимуть правила та системи безпеки руху, будови і технічних особливостей поїздів тощо.
Практичний блок передбачає: 11 тижнів поїзної практики на лініях метро, роботи в депо, відпрацювання маневрів і дій в аварійних ситуаціях.
Навчання проводитимуть машиністи-інструктори, які мають великий досвід роботи на лінії. Кількість місць обмежена – 30 слухачів, по 10 осіб у кожне електродепо. Після успішного завершення навчання та складання іспитів випускники отримають право керувати поїздом і розпочнуть самостійну роботу.
Як це – бути машиністом електропоїзда в метро?
Зміна машиніста починається з медогляду, де перевіряється його стан здоров’я. За найменших ознак поганого самопочуття машиніста не допускають до роботи.
Потім він отримує маршрутний лист і необхідний інвентар для керування поїздом. Проводить огляд рухомого складу: системи безпеки, гальм, живлення тощо. Після цього виходить на лінію.
Головне завдання машиніста – це безпека руху, дотримання графіків і забезпечення комфортної поїздки пасажирів.
Переваги такої роботи:
зручний графік: позмінний графік роботи з робочою зміною 6-8 годин;
стабільна зарплата від 30 тисяч гривень;
кар’єрне зростання: після року роботи можна отримати третій клас, потім – другий, а згодом – перший, що підвищує рівень заробітної плати.
Подати заявку можна до 25 лютого за посиланням: https://forms.gle/KQf7D681yV84mFZ59.
https://kyivcity.gov.ua/news/kivskiy_me ... 2025_roku/
КП «Київський метрополітен» оголошує набір на курси машиністів і машиністок електропоїзда. Навчання розпочнеться 10 березня 2025 року та триватиме 26-28 тижнів. Курси безкоштовні з виплатою щомісячної стипендії у розмірі 9000 гривень. Про це повідомляє комунальне підприємство.
Як проходить навчання?
Навчання триває близько 7 місяців і складається з двох частин – теоретичної та практичної.
Під час теоретичного блоку слухачі вивчатимуть правила та системи безпеки руху, будови і технічних особливостей поїздів тощо.
Практичний блок передбачає: 11 тижнів поїзної практики на лініях метро, роботи в депо, відпрацювання маневрів і дій в аварійних ситуаціях.
Навчання проводитимуть машиністи-інструктори, які мають великий досвід роботи на лінії. Кількість місць обмежена – 30 слухачів, по 10 осіб у кожне електродепо. Після успішного завершення навчання та складання іспитів випускники отримають право керувати поїздом і розпочнуть самостійну роботу.
Як це – бути машиністом електропоїзда в метро?
Зміна машиніста починається з медогляду, де перевіряється його стан здоров’я. За найменших ознак поганого самопочуття машиніста не допускають до роботи.
Потім він отримує маршрутний лист і необхідний інвентар для керування поїздом. Проводить огляд рухомого складу: системи безпеки, гальм, живлення тощо. Після цього виходить на лінію.
Головне завдання машиніста – це безпека руху, дотримання графіків і забезпечення комфортної поїздки пасажирів.
Переваги такої роботи:
зручний графік: позмінний графік роботи з робочою зміною 6-8 годин;
стабільна зарплата від 30 тисяч гривень;
кар’єрне зростання: після року роботи можна отримати третій клас, потім – другий, а згодом – перший, що підвищує рівень заробітної плати.
Подати заявку можна до 25 лютого за посиланням: https://forms.gle/KQf7D681yV84mFZ59.
https://kyivcity.gov.ua/news/kivskiy_me ... 2025_roku/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...