Трамвай в мире
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Трамвай в мире
Польский Щецин.
Re: Трамвай в мире
Только правой части (асфальта) правой части (улицы) не хватило по ширине для крупной техники.
Верно, Szczecin.
Верно, Szczecin.
Re: Трамвай в мире
Приклад комплексної організації ремонту (зручний для трамваів і авто).
Початок ділянки, що ремонтується

Середина

Причина вузького місця - ліворуч (реконструкція)

Кінець ділянки, що ремонтується

Так як пропускна ширина в середині усього 3 смуги (2 для авто та 1 для трамвая), вулицю на відрізку розділили вздовж, відремонтували першу частину і потім приступили до іншої, не зупиняючи трамвайне сполучення.
А першопричиною була лише реконструкція мостового переходу.
Початок ділянки, що ремонтується

Середина

Причина вузького місця - ліворуч (реконструкція)

Кінець ділянки, що ремонтується

Так як пропускна ширина в середині усього 3 смуги (2 для авто та 1 для трамвая), вулицю на відрізку розділили вздовж, відремонтували першу частину і потім приступили до іншої, не зупиняючи трамвайне сполучення.
А першопричиною була лише реконструкція мостового переходу.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Трамвай в світі
Сьогодні в Осло
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3580
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Трамвай в мире
Заїхав за покупками)
Наші ж зупиняються, щоб збігати за кавою, от європейці й переймають передовий досвід у наших)
Наші ж зупиняються, щоб збігати за кавою, от європейці й переймають передовий досвід у наших)
Re: Трамвай в мире
Немного фоток(моих) с последнего ИнноТранса:
Skoda ForCity Smart для города Бонн - Обновленный Bombardier Flexity для Берлина, но уже на 50м, 9 секций - Pesa - Hyundai-Rotem -
Skoda ForCity Smart для города Бонн - Обновленный Bombardier Flexity для Берлина, но уже на 50м, 9 секций - Pesa - Hyundai-Rotem -
Re: Трамвай в мире
Песа и Хюндай - утюги какие-то. А Бомбардиры со шкодой - просто не заморачиваются - есть нормальный дизайн - его и клепаем.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Трамвай в мире
отчего же, помним-помним. "Пусси-Ван" вроде как, с обратным спойлером и подьемной силой))) Только то уралтрансмаш, а не тот танковый завод)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Трамвай в мире
После того как проходишь экспозиции китайской CRRC, я готов принять любой условный утюг той же Песы, Хюндая и т.д.

п.с. Постараюсь еще в соседний тред закинуть фотки по Ж/Д технике, там чуть больше наклацал.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Трамвай в світі
В Чехії представили найдовший у світі трамвай
Компанія Škoda Group представила перший серійний зразок найдовшого у світі низькопідлогового трамвая, довжиною майже 60 метрів. Він призначений для німецьких міст Мангайм, Гайдельберг і Людвігсгафен.
Новий трамвай складається з шести секцій, а центральна частина може роз’єднуватися на дві рівні частини, що спрощує обслуговування та експлуатацію. Для безпеки передбачені червоні сигнальні вогні та окрема система керування для переміщення половини трамвая.
Німецький оператор транспорту замовив загалом 114 трамваїв, серед яких 12 найдовших та кілька десятків коротших — завдовжки 30 і 40 метрів. Вартість контракту сягає 10 мільярдів крон.
Ці трамваї зможуть курсувати не лише в межах міст, а й використовуватимуться для міжміських перевезень у федеральних землях Баден-Вюртемберг, Гессен і Рейнланд-Пфальц. Вони також будуть задіяні під час масових заходів, зокрема для перевезення футбольних уболівальників та туристів.
Трамвай розрахований на 368 пасажирів. Він оснащений антиколізійними системами, простором для інвалідних візків, автоматичними системами підрахунку пасажирів і LED-індикаторами на дверях.
Транспорт також має вбудовані суперконденсатори, що дозволяють проїхати до 1,6 км без електроживлення. Загальна довжина електричних кабелів у 60-метровому трамваї — 72 км.
Основні елементи виготовляють у Фінляндії, а остаточне складання проводять у Плзені. Після тестувань трамваї відправлять до Німеччини для повноцінної експлуатації.
Škoda Group є провідним чеським виробником міського та залізничного транспорту. Вона не має стосунку до автомобільного бренду Škoda Auto. В Китаї почали використовувати новий транспорт - беспілотні безрейкові електричні трамваї
http://m.autoconsulting.ua/news/default/view/58314
Компанія Škoda Group представила перший серійний зразок найдовшого у світі низькопідлогового трамвая, довжиною майже 60 метрів. Він призначений для німецьких міст Мангайм, Гайдельберг і Людвігсгафен.
Новий трамвай складається з шести секцій, а центральна частина може роз’єднуватися на дві рівні частини, що спрощує обслуговування та експлуатацію. Для безпеки передбачені червоні сигнальні вогні та окрема система керування для переміщення половини трамвая.
Німецький оператор транспорту замовив загалом 114 трамваїв, серед яких 12 найдовших та кілька десятків коротших — завдовжки 30 і 40 метрів. Вартість контракту сягає 10 мільярдів крон.
Ці трамваї зможуть курсувати не лише в межах міст, а й використовуватимуться для міжміських перевезень у федеральних землях Баден-Вюртемберг, Гессен і Рейнланд-Пфальц. Вони також будуть задіяні під час масових заходів, зокрема для перевезення футбольних уболівальників та туристів.
Трамвай розрахований на 368 пасажирів. Він оснащений антиколізійними системами, простором для інвалідних візків, автоматичними системами підрахунку пасажирів і LED-індикаторами на дверях.
Транспорт також має вбудовані суперконденсатори, що дозволяють проїхати до 1,6 км без електроживлення. Загальна довжина електричних кабелів у 60-метровому трамваї — 72 км.
Основні елементи виготовляють у Фінляндії, а остаточне складання проводять у Плзені. Після тестувань трамваї відправлять до Німеччини для повноцінної експлуатації.
Škoda Group є провідним чеським виробником міського та залізничного транспорту. Вона не має стосунку до автомобільного бренду Škoda Auto. В Китаї почали використовувати новий транспорт - беспілотні безрейкові електричні трамваї
http://m.autoconsulting.ua/news/default/view/58314
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Трамвай в світі
Gent Belgien
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11063
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Трамвай в мире
У бельгійському Льєжі відкрили першу сучасну лінію трамваю
Відкриття лінії трамваю відбулося приблизно на три роки пізніше, ніж передбачалося.
У бельгійському місті Льєж відбулася урочиста церемонія відкриття першої сучасної лінії трамваю. Комерційна експлуатація цієї лінії завдовжки 11,7 км із 23 зупинками розпочалася 28 квітня 2025 року.
Про це пише ЦТС з посиланням на Rynek Kolejowy.
Лінія трамвая побудована консорціумом Tram'Ardent у складі, зокрема, компаній Colas Rail і CAF в рамках концесії на проектування, будівництво та обслуговування, що діє до 2052 року.
Іспанська компанія CAF поставила в Льєж 20 вагонів трамваю сімейства Urbos довжиною 45 м.
Оператором лінії трамвая є компанія Opérateur de Transport de Wallonie, за даними якої загальна вартість реалізації проекту, включаючи закупівлю вагонів, склала 430 млн євро.
Відкриття лінії трамваю відбулося приблизно на три роки пізніше, ніж передбачалося, оскільки проект зіткнувся з фінансовими труднощами через пандемію коронавірусу та зростання витрат.
У 2024 році плани будівництва двох ділянок продовження лінії трамваю Льєжа у північному та південному напрямках було скасовано на користь організації автобусного сполучення.
Перша лінія конки відкрилася в Льєжі в 1871 році, в 1893 році було введено в експлуатацію першу електрифіковану ділянку. У листопаді 1967 року існуюча історична мережа ліній трамвая була закрита.
https://cfts.org.ua/news/2025/04/30/u_b ... vayu_82781
Відкриття лінії трамваю відбулося приблизно на три роки пізніше, ніж передбачалося.
У бельгійському місті Льєж відбулася урочиста церемонія відкриття першої сучасної лінії трамваю. Комерційна експлуатація цієї лінії завдовжки 11,7 км із 23 зупинками розпочалася 28 квітня 2025 року.
Про це пише ЦТС з посиланням на Rynek Kolejowy.
Лінія трамвая побудована консорціумом Tram'Ardent у складі, зокрема, компаній Colas Rail і CAF в рамках концесії на проектування, будівництво та обслуговування, що діє до 2052 року.
Іспанська компанія CAF поставила в Льєж 20 вагонів трамваю сімейства Urbos довжиною 45 м.
Оператором лінії трамвая є компанія Opérateur de Transport de Wallonie, за даними якої загальна вартість реалізації проекту, включаючи закупівлю вагонів, склала 430 млн євро.
Відкриття лінії трамваю відбулося приблизно на три роки пізніше, ніж передбачалося, оскільки проект зіткнувся з фінансовими труднощами через пандемію коронавірусу та зростання витрат.
У 2024 році плани будівництва двох ділянок продовження лінії трамваю Льєжа у північному та південному напрямках було скасовано на користь організації автобусного сполучення.
Перша лінія конки відкрилася в Льєжі в 1871 році, в 1893 році було введено в експлуатацію першу електрифіковану ділянку. У листопаді 1967 року існуюча історична мережа ліній трамвая була закрита.
https://cfts.org.ua/news/2025/04/30/u_b ... vayu_82781
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...