Aktivnyy писал(а): ↑02 янв 2025, 10:40
Підвищити вартість проїзду варто, бо Київський бюджет просто не витримає такого тягаря. Останній раз коли змінювали вартість проїзду? У 2018, за 7 років ніяких змін.
Зарплати збільшилися, вартість електроенергії збільшилася, інших товарів та послуг для метрополітену теж. Також додам що метрополітен у великих збитках, і не дай Боже треба буде збирати кошти або докапіталізувати КМ та не довести до банкрутства.
Угу. Про Укррослізінг нагадати?
Метрополітен втопили в рекламі, при цьому схему з різницею у вартості рекламних площ та надходжень до бюджету не чіпають.
Керівник того самого метрополітену десять років поспіль доїв підприємство, був не останньою людиною у міській владі - і щодо нього не було претензій, потім тихенько втік, - тож треба знову перекладати на містян?
Піднімати вартість - це найпростіший шлях. На порядки зручніший, ніж піднімати ефективність, проводити аудити, скорочувати операційні витрати, ліквідовувати схеми та прокладки, звільняти, м'яко кажучи, неефективних, приводити до заданих показників ефективності та т.п.
TANK писал(а): ↑02 янв 2025, 17:59
Ну и для начала можно прекратить идиодизм с высаживанием пассажиров во время тревоги. И сегодня новую мулечку увидел - ОТ всез высаживает и продолжает ехать, без пассажиров и на авариечке. видать от свеженазначенного галавы военадминистрации идея нафонтанировала - ну а чего - без пасажиров же экономия електричества - значит экономим!
Это было и раньше, например, трамваи постоянно катаются пустыми с грохотом во время тревоги. Зачем-то останавливаются на остановках, правда, не открывая двери.