Трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Коржик
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 3632
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Трамвай
По-моему, на правом берегу места не особо лучше...
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Трамвай
все как обычно, "стране нужОн металл, работягам - пузырь".....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Трамвай
Ще варіант переробити на службові, основа новіше ніж у існуючіх (багато з яких по ~50-60 років), і у салон більше обладнання поставити (за розміром).
- Klovsky
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 12657
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Трамвай
Про повінь в Одесі 30.09.2025 теж мало хто думав, але наслідки катастрофічні. Я трошки цікавлюся погодою, ще жодні дослідження не прогнозують зменшення кількості стихійних явищ. Снігопади в Києві, хоч і менш часті будуть, але висота снігового покриву очікується під час стихії більша, ніж раніше. Просто нам щастило ці 13 років.
І ця "табурєтка" на колесах, що розчищає сніг попереду трамваю у Празі, при дійсно великому снігопаді не допоможе.
https://www.facebook.com/share/1FbGbHMvjr/
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Rider
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 3650
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Трамвай
Щастити може 1-3 роки, а 13+ років - це вже статистика. Особливо якщо згадувати зими середини-кінця 80х з нинішніми.
Для України стає характерним збільшення літа внаслідок зникнення континентального клімату, тому інтенсивних дощових опадів ставатиме більше, а ось снігу - менше. Бо передумов для затяжних або екстремальних снігопадів стає також менше.
"Київпастранс", як типове комунальне підприємство поміж всіх інших, просто займається імітацією бурхливої діяльності для соцмереж та осередків трамваєфілов, при цьому зберігає рівень тупості своїх дій.
Для України стає характерним збільшення літа внаслідок зникнення континентального клімату, тому інтенсивних дощових опадів ставатиме більше, а ось снігу - менше. Бо передумов для затяжних або екстремальних снігопадів стає також менше.
"Київпастранс", як типове комунальне підприємство поміж всіх інших, просто займається імітацією бурхливої діяльності для соцмереж та осередків трамваєфілов, при цьому зберігає рівень тупості своїх дій.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 12657
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Трамвай
Саме потепління чи зменшення протягом 13 років - ще ні про що не каже в світлі ймовірності сильного снігопаду понад 30 см, наприклад. Навпаки, зміна клімату передбачає збільшення саме екстремальних (хоч і короткочасних, але від того не менш небезпечних) явищ.
Британські вчені © виявили:
Британські вчені © виявили:
Трамвай-снігочист - це не забавка, а єдиний спосіб налагодити логістику людей за надзвичайних ситуацій. Адже автобус стільки не вивезе, наприклад, з Борщагівки, як ШТ.3.2.2 Зміни середніх та екстремальних опадів
Очікувані зміни кількості опадів в Україні варіюються залежно від сезону, водночас до середини
ХХІ століття сезонні зміни може бути складно відрізнити від наявної щорічної мінливості. За всіма
сценаріями концентрації ПГ більшість моделей до 2080-х років засвідчують імовірність значного
зменшення літніх опадів на півдні та південному сході України і збільшення зимових опадів на півночі
України (див. сезонні зміни сум опадів у таблиці 2 та просторові зміни на рисунку 3), хоча також
можливою є майже повна відсутність змін в опадах у ці пори року. Дані свідчать про більшу
ймовірність зменшення кількості опадів у прибережних регіонах і збільшення на півночі України в
теплішому світі (рис. 3).
Незважаючи на широкий діапазон можливих майбутніх змін середньої кількості опадів, очікується, що
екстремальні опади в усі пори року можуть стати інтенсивнішими
, що спричинюватиме
збільшення поверхневого стоку і дощових паводків за всіма сценаріями концентрації ПГ51
. Збільшення
кількості найвологіших днів у році на 10% – 25% до кінця століття є можливим за всіма сценаріями
концентрації ПГ, причому істотніше збільшення очікується за вищим сценарієм
https://mepr.gov.ua/wp-content/uploads/ ... rayini.pdf
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9709
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Трамвай
Rider, нічого. Як випаде місячна норма снігу за добу всього раз на два роки, раптово, поміж дощів, без трамваю-снігочисту ти б першим бідкався щодо відсутності трамвайного руху день або другий.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Трамвай
подитожим последние пару страниц и немного истории:
1. снегочист НЕ МОЖЕТ работать на поднятых платформах, а их - весь скоростной, + спартак, + еще парочка. Ну ладно работать - а он там проехать вообще может?
2. БТР, которым таскали трамваи при "місячна норма снігу за добу" сгорел в 14 году синим пламенем - хотя в 14 году снегочисты были и даже работали - только вот ТОТ снегопад они все равно не ослили - тупо не смогли из депо выехать.
3. даже вот ТОТ снегопад метро не выводило на работу старичка ЗИЛа с роторным снегочистом - то ли старичек совсем помер (хотя ТЧ-1 божилось, что все хоз.единичное - работоспособное), то ли необходимости не было, то ли отбрасывать стало некуда.
Что имеем - работающий снегочист на всю трамваюйную сетку правобережья конечно нужен. Только нужен он в первую очередь не для "місячна норма снігу за добу" - все равно не сможет, т.к. кататься с интервалом метро по всей сети может - а для выбивания сбитого снега в мороз из желобчатого рельса, а его сильно прибавилось - вся глубочицкая, например. Еще имеем ВЕСЬ ПС без метельников (хотя на тех же т3 они были - пусть доска с резинкой - но БЫЛИ. Не уверен - но вроде и тормоз на них был задействован при сильном давлении). И полное нежелание КПТ создать хоть что-то новое, кроме постоянных ремонтов старого (как тут не вспомнить мост метро, бггг...)
Так что ОДИН однозначно нужен - хотя и будет тупо гнить под забором - зато не так быстро, свежепокрашенный же. Ну и запулить камешком в стекло какого-нибудь бентли КПТ явно не хочет. А вот для финансирования сейчас и для отчетности потом - самое оно.
Тупо нарезать досок и вернуть назад на все т3 - упс, и доски не сертифицированы, и руки не на то заточены и вообще - у нас снегочист есть. О прицепных снегочистах я вообще молчу - что значит списанную телегу не в металл сдать, а метельник с утяжелителем приделать? а "где ж я буду харчеваться"? Остается вопрос СТ - там вообще аналог трамваный СМ-2 нужен - куда там кидать и счищать снег с забором и шумоподавляющими панелями (хотя их все уже пропили, вроде нигде не осталось)?
1. снегочист НЕ МОЖЕТ работать на поднятых платформах, а их - весь скоростной, + спартак, + еще парочка. Ну ладно работать - а он там проехать вообще может?
2. БТР, которым таскали трамваи при "місячна норма снігу за добу" сгорел в 14 году синим пламенем - хотя в 14 году снегочисты были и даже работали - только вот ТОТ снегопад они все равно не ослили - тупо не смогли из депо выехать.
3. даже вот ТОТ снегопад метро не выводило на работу старичка ЗИЛа с роторным снегочистом - то ли старичек совсем помер (хотя ТЧ-1 божилось, что все хоз.единичное - работоспособное), то ли необходимости не было, то ли отбрасывать стало некуда.
Что имеем - работающий снегочист на всю трамваюйную сетку правобережья конечно нужен. Только нужен он в первую очередь не для "місячна норма снігу за добу" - все равно не сможет, т.к. кататься с интервалом метро по всей сети может - а для выбивания сбитого снега в мороз из желобчатого рельса, а его сильно прибавилось - вся глубочицкая, например. Еще имеем ВЕСЬ ПС без метельников (хотя на тех же т3 они были - пусть доска с резинкой - но БЫЛИ. Не уверен - но вроде и тормоз на них был задействован при сильном давлении). И полное нежелание КПТ создать хоть что-то новое, кроме постоянных ремонтов старого (как тут не вспомнить мост метро, бггг...)
Так что ОДИН однозначно нужен - хотя и будет тупо гнить под забором - зато не так быстро, свежепокрашенный же. Ну и запулить камешком в стекло какого-нибудь бентли КПТ явно не хочет. А вот для финансирования сейчас и для отчетности потом - самое оно.
Тупо нарезать досок и вернуть назад на все т3 - упс, и доски не сертифицированы, и руки не на то заточены и вообще - у нас снегочист есть. О прицепных снегочистах я вообще молчу - что значит списанную телегу не в металл сдать, а метельник с утяжелителем приделать? а "где ж я буду харчеваться"? Остается вопрос СТ - там вообще аналог трамваный СМ-2 нужен - куда там кидать и счищать снег с забором и шумоподавляющими панелями (хотя их все уже пропили, вроде нигде не осталось)?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Rider
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 3650
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Трамвай
???
По-перше, на трамвайний рух мені відверто начхати.
По-друге, прошу утриматись від приписування мені дій або реакцій на події, які не настали. Дякую.
- Коржик
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 3632
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Трамвай
Сейчас по сценарию должна быть выдана путёвка.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ

