В этот раз дали анонс перед тем как давать прицепные вагоны из Киева и других городов в продажу. На сам фестиваль продажа уже где-то неделю как открыта. Условный план на 1 ноября: узкоколейные поезда Гайворон - Хащеватое - Гайворон - Бершадь - Гайворон и затем вечером по широкой колее Гайворон - Джулинка - Гайворон. На второй день будет долгий тур по широкой колее Гайворон - Зятковцы - Гайворон. Полный список поездов тура на сайте УЗ.Зберігаємо історію залізниці. Запрошуємо на головну паровозну подію року — всеукраїнський фестиваль ретротехніки «Гай гуде 2025» до Дня залізничника.
1-2 листопада відчуйте справжню парову магію, зустріньтесь з історією та легендами залізниці. Два дні у Гайвороні подарують вам справжню мандрівку крізь час, у яку ви можете вирушити з усією родиною.
На гостей заходу чекатимуть:
4 діючі паровози з різних куточків України — кожен із власною історією та характером.
12 історичних рейсів на паровозній тязі: туристичні маршрути, фотостопи й атмосфера минулих епох.
виставка ретротехніки — старовинні вагони, локомотиви, спецтехніка та унікальні експонати.
Вечірня музична програма — живий звук запальних артистів на сцені фестивалю.
Ярмарки та фудкорти - сувеніри, музичні виступи та гастрономічні смаколики від місцевих громад.
Культурно-мистецька програма – майстер-класи, конкурси та спортивні заходи для дорослих і малечі.
Квитки на туристичні ретро-поїзди вже доступні у мобільному застосунку, на сайті Укрзалізниці та в касах вокзалів. Кількість місць - обмежена!
Дивіться розклад, що прикріплений нижче, і шукайте поїзди сполученням: Гайворон — Бершадь, Гайворон — Передбужжя, Гайворон — Джулинка, Гайворон — Зятківці, Гайворон — Хащувате та у зворотному напрямку.
Плануєте приїхати з іншого міста? Ми призначаємо курсування спеціальних безпересадкових вагонів до Гайворона з Києва, Львова, Одеси та Вінниці. Відправлення поїздів до Гайворона ввечері в добу 31 жовтня та 1 листопада, а у зворотному напрямку — 1, 2 листопада. Квитки на трансфер будуть доступні у продажу вже за кілька днів на офіційних веб-ресурсах Укрзалізниці та в касах вокзалів!
Детальна інформація щодо культурно-мистецької програми, туристичних маршрутів у чат-боті Гайворонської міської ради: https://t.me/hai_chat_bot?start=ZGw6OTIzOTc. Для замовлення додаткових туристичних послуг та участі у заходах звертайтеся за телефоном: 067-696-51-07.
Погудімо разом з нами!
Facebook Укрзалізниця
Вузькоколійка в Україні
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Вузькоколійка в Україні
Re: Вузькоколійка в Україні
Ось чому так мало залишилося паровозних машиністів - паровози їх зжирають!
Залізнична частина фестивалю
Автор фото DFAW
Залізнична частина фестивалю
Автор фото DFAW
Последний раз редактировалось ЛиС 04 ноя 2025, 22:42, всего редактировалось 2 раза.
Re: Вузькоколійка в Україні
Що цікаво, то це мабуть вперше, коли рідна УЗ згадала за простих залізничників. Місцями, бо оповіщення було чесно кажучи "так собі", і в багатьох підрозділах про проведення фестивалю а точніще про можливість прийняти участь дізналися лише після його завершення.
Але це вже більше претензії до "сердньої ланки", яка не змогла забезпечити нормальну комунікацію. Як то кажуть "перший млинець глевкий", ну таке... Буває. Але хоч якийсь натяк на організацію, і то вже добре. Привезли, 3 рази погодували(сніданок, обід, вечеря), для тих хто їхав на 2 дні забезпечили ночівлю. Обіцяли ще і на 2й день годувати, але фудтрейн Говарда Баффетта, який забезпечував харчування, забрали десь в інше місце, а з моїх знайомих на 2й день ніхто не залишався. Тому сказати виконали програмну обіцянку по харчуванню чи ні сказати не можу.
Трошки фоточок. Хотів завантажити відео, але форум *.mp4 з телефону чомусь не розуміє
Трошки фоточок. Хотів завантажити відео, але форум *.mp4 з телефону чомусь не розуміє
Re: Вузькоколійка в Україні
хм, а первое фото - это статическая экспозиция? а то мне в т.ч. и автор фоток много раз доказывали, что деревянные старички нереально сертифицировать и таскать даже в ретро-поездах..... только ЦМВ и не допустим даже теоретически возможности телескопирования с "нечеловеческая сила, в одной давильне всех калеча"......
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Вузькоколійка в Україні
Ти щось неправильно зрозумів. Він не дерев'яний, просто без хребтової балки а з цільнолитою рамою. Схожий стоїть в музеї на К-Пас(вагон-салон), і до кінця 00х прекрасно експлуатувався. Просто є певні вимоги при постановці таких вагонів в поїзд. А дерев'яні дійсно сертифікувати неможливо.
Конкретно у цього вагона лише одна проблема - ремінь генератора, тому їздить без електричної частини, якщо немає можливості т.зв. "пінчами" хоч трохи заживити від сусідніх вагонів.
Re: Вузькоколійка в Україні
с рамой все понятно, вопрос был именно в будке, которая улетает с рамы при малейшем воздействии.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Вузькоколійка в Україні
Тому і ставлять виключно в голові або в хвості
Re: Вузькоколійка в Україні
Цікаво чи УЗ якось фільтрує кого пускають на подібні заходи в час коли ворог концентрується на знищенні залізничної інфраструктури? Там же як я з зрозумів і в діюче локомотивне депо був доступ
Дещо лякає факт що це все вільно фотографує персонаж якого судять по 436-2 ККУ
Re: Вузькоколійка в Україні
вот это я проспал.... откуда дровишки про "судять по 436-2 ККУ"? Он, конечно, любитель рассказать как его дед из авроры пульнул, но с мозгами дружит.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 3640
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Вузькоколійка в Україні
Судят, осудили или оправдали?Flake писал(а): ↑07 ноя 2025, 17:11https://hromadske.ua/posts/u-kiyevi-vik ... -kanal-sbuhttps://watchers.media/reportages/u-kyy ... -obstrily/► Показать► Показать
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Вузькоколійка в Україні
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- DFAW
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 15034
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Вузькоколійка в Україні
Flake писал(а): ↑07 ноя 2025, 16:41Цікаво чи УЗ якось фільтрує кого пускають на подібні заходи в час коли ворог концентрується на знищенні залізничної інфраструктури? Там же як я з зрозумів і в діюче локомотивне депо був доступ
Дещо лякає факт що це все вільно фотографує персонаж якого судять по 436-2 ККУ
Вот всегда меня радуют такие борцы за всё хорошее, против всего плохого впадающие в священный берсерк и готовые поднять пол ККУ с пола себе на голову.Flake писал(а): ↑07 ноя 2025, 17:11https://hromadske.ua/posts/u-kiyevi-vik ... -kanal-sbuhttps://watchers.media/reportages/u-kyy ... -obstrily/► Показать► Показать
Но начнём с простого, с правил форума, пункты 4.1 и 4.20 видимо не читал.
Теперь, про законы Украины поговорим. Читаем статью 42 КПК, часть 7
Где тут написано непущать в депо ? Это я молчу что я про это депо и так всё знаю, как и ещё много про что7. Підозрюваний, обвинувачений зобов’язаний:
1) прибути за викликом до слідчого, прокурора, слідчого судді, суду, а в разі неможливості прибути за викликом у призначений строк - заздалегідь повідомити про це зазначених осіб;
2) виконувати обов’язки, покладені на нього рішенням про застосування заходів забезпечення кримінального провадження;
3) підкорятися законним вимогам та розпорядженням слідчого, прокурора, слідчого судді, суду;
4) надавати достовірну інформацію представнику персоналу органу пробації, необхідну для підготовки досудової доповіді.
А теперь вспомним про права. Часть 3 пункт 17
Но, есть тут момент ещё интересней, по сути факт публикации вышеприведённой информации попадает под статью ККУ #127 ч.3 для сливших, ч.1 для тебя. Санкции кстати хуже 436-2 часть 1.17) вимагати відшкодування шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, досудове розслідування, прокуратури або суду, в порядку, визначеному законом, а також відновлення репутації, якщо підозра, обвинувачення не підтвердилися;
Увы, соответствующей судебной практики в Украине нет, зато есть в Европе. Это кстати одна из причин по которой в каждом отчете по евроинтеграции Украина получает замечание за пытки.
P.S.: В виду очевидности конфликта интересов - банить не буду. Да и "чего возиться, раз жизнь осудит".
P.P.S.: Кстати, даже подай УЗ список пассажиров в СБУ - я бы прошёл фильтр. Был у меня после случай с "синдромом вахтера" - который это показал. Как всё закончиться - вообще будет много весёлых историй.
Добавлю.
Вагон как и одна из ЭР-ок из Харькова. В их восстановление огромная роль одного из работников кранового цеха депо Основа. Вот жаль ФИО не помню, а записи пока не доступны. Обидно, человек многое сохранил и сделал.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.


