
Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Торгівлю пресою треба упорядкувати
[ 11.05.2007 р. | Відділ зв’язків з громадськістю та пресою метрополітену ]
[ 11.05.2007 р. | Відділ зв’язків з громадськістю та пресою метрополітену ]
Останнім часом у засобах масової інформації знову з’явились публікації стосовно розповсюдження газет і журналів у Київському метрополітені. Журналісти вкотре піднімають питання: чи приберуть пресу з підземки до кінця травня поточного року, чи уведені представники метрополітену до складу комісії з розв’язання конфлікту навколо торгівлі пресою у метро, що потрібно зробити аби торгівля друкованою продукцією залишилась у метро?
Доречно нагадати, що питання упорядкування торгівлі у метро піднімалося й раніше. З огляду на це, терміни скасування торгівлі пресою з лотків для підприємців не є несподіваними. До того ж, їм надавали час для прийняття рішення. Нині ж, до закінчення роботи вищеназваної комісії, Міністерство з надзвичайних ситуацій України подовжило термін тимчасового розміщення лотків з газетами та журналами у метро.
До складу комісії увійшли представники Київської міської державної адміністрації, Міністерства з надзвичайних ситуацій, КП „Київський метрополітен” та інших причетних організацій.
Наразі вести розмову на захист лотків, що розташовані на шляху евакуації пасажирів метрополітену, некоректно. Однак, якщо торгівля з лотків заборонена державними будівельними та іншими чинними нормативними документами, то чому керівництво метрополітену повинно порушувати їх і надалі? Зрештою, якщо надавати дозвіл на торгівлю пресою з лотків, у першу чергу необхідно внести зміни до значної кількості нормативних документів, зокрема до Державних будівельних норм. І після цього знаходити порозуміння щодо організації торгівлі пресою.
Оголошено конкурс на право оренди 34 ролетних конструкцій для реалізації друкованих видань, погоджених Головним управлінням МНС України в м. Києві, з розміщенням на наступних станціях метрополітену:
„Святошин”, „Нивки”, „Славутич” — по 1 ролетній конструкції;
„Берестейська”, „Республіканський стадіон”, „Майдан Незалежності”, „Поштова площа”, „Позняки”, „Печерська” — по 2 ролетні конструкції;
„Театральна”, Лісова”, „Театральна”, „Палац Україна”, „Контрактна площа” — по 3 ролетні конструкції;
„Дорогожичі” —7 ролетних конструкцій.
Но сумма по станциям = 37, а несколькими абзацами выше =34
Запрошуємо ТОВ „Юнікорн”, ТОВ „Київський телеграф”, ТОВ „Центр дистрибуції преси”, ДП „Столичні новини”, ТОВ „Редакція газети „Факти та коментарі” та інші організації прийняти участь у конкурсі на право оренди ролетних конструкцій.
Доречно нагадати, що питання упорядкування торгівлі у метро піднімалося й раніше. З огляду на це, терміни скасування торгівлі пресою з лотків для підприємців не є несподіваними. До того ж, їм надавали час для прийняття рішення. Нині ж, до закінчення роботи вищеназваної комісії, Міністерство з надзвичайних ситуацій України подовжило термін тимчасового розміщення лотків з газетами та журналами у метро.
До складу комісії увійшли представники Київської міської державної адміністрації, Міністерства з надзвичайних ситуацій, КП „Київський метрополітен” та інших причетних організацій.
Наразі вести розмову на захист лотків, що розташовані на шляху евакуації пасажирів метрополітену, некоректно. Однак, якщо торгівля з лотків заборонена державними будівельними та іншими чинними нормативними документами, то чому керівництво метрополітену повинно порушувати їх і надалі? Зрештою, якщо надавати дозвіл на торгівлю пресою з лотків, у першу чергу необхідно внести зміни до значної кількості нормативних документів, зокрема до Державних будівельних норм. І після цього знаходити порозуміння щодо організації торгівлі пресою.
Оголошено конкурс на право оренди 34 ролетних конструкцій для реалізації друкованих видань, погоджених Головним управлінням МНС України в м. Києві, з розміщенням на наступних станціях метрополітену:
„Святошин”, „Нивки”, „Славутич” — по 1 ролетній конструкції;
„Берестейська”, „Республіканський стадіон”, „Майдан Незалежності”, „Поштова площа”, „Позняки”, „Печерська” — по 2 ролетні конструкції;
„Театральна”, Лісова”, „Театральна”, „Палац Україна”, „Контрактна площа” — по 3 ролетні конструкції;
„Дорогожичі” —7 ролетних конструкцій.
Но сумма по станциям = 37, а несколькими абзацами выше =34

Запрошуємо ТОВ „Юнікорн”, ТОВ „Київський телеграф”, ТОВ „Центр дистрибуції преси”, ДП „Столичні новини”, ТОВ „Редакція газети „Факти та коментарі” та інші організації прийняти участь у конкурсі на право оренди ролетних конструкцій.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Театральная-2 = будет размещаться и в старых тоннелях Театральной - там ведь эвакуация пассажиров не будет проводиться. МЧС не против.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
В киевском метро будут читать стихотворения
С понедельника, 21 мая, пассажирам киевского метрополитена волонтеры будут раздавать стихотворения известных поэтов со всего мира.
«Акция направлена на то, чтобы вывести людей из их комфортного состояния с помощью литературных методов. Человек получил стихотворение, прочитал его, возможно, у него возникнет желание кому-то позвонить (своей любимой, маме), или просто сделать что-то приятное, например, подарить цветы», – рассказал автор идеи распространения стихотворений в метрополитене Артем Зеленый.
Акция “Стихотворения в метро” будет продолжаться две недели. За это время волонтеры-дистрибьюторы планируют раздать около 5 тысяч экземпляров 20-ти самых лучших мировых стихотворений.
Источник: Киевский портал
http://www.segodnya.ua/news/196879.html
С понедельника, 21 мая, пассажирам киевского метрополитена волонтеры будут раздавать стихотворения известных поэтов со всего мира.
«Акция направлена на то, чтобы вывести людей из их комфортного состояния с помощью литературных методов. Человек получил стихотворение, прочитал его, возможно, у него возникнет желание кому-то позвонить (своей любимой, маме), или просто сделать что-то приятное, например, подарить цветы», – рассказал автор идеи распространения стихотворений в метрополитене Артем Зеленый.
Акция “Стихотворения в метро” будет продолжаться две недели. За это время волонтеры-дистрибьюторы планируют раздать около 5 тысяч экземпляров 20-ти самых лучших мировых стихотворений.
Источник: Киевский портал
http://www.segodnya.ua/news/196879.html
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3509
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Чееегооо?вывести людей из их комфортного состояния с помощью литературных методов



Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Сегодня в газете "Хрешатик" вышло:
Метроштурм
Для прискорення будівництва лінії до Теремків задіють додаткову спеціальну техніку
Учора заступник голови КМДА Іван Салій заявив, що допущене відставання від графіка робіт на спорудженні станцій метро "Деміївська", "Голосіївська" і "Васильківська" метробудівці надолужать за кілька місяців. Для цього вже наприкінці травня запустять додатковий прохідницький комплекс, а у жовтні придбають ще один потужний агрегат, який "пробиватиме" шлях до Теремків. Отож, як і намічалося раніше, ці станції введуть в експлуатацію 2008 року.
За словами Івана Салія, у квітні на новій ділянці Куренівсько-Червоноармійської лінії столичного метрополітену освоєно лише 8 млн грн при запланованих 40. Щоб увійти у виробничий графік, потрібно прискорити прокладання тунелей за рахунок введення нових потужностей. “24 травня відбудеться сесія Київради, на якій вирішуватимуть питання про продаж метробуду прохідницьких щитів, які працювали на спорудженні метро до станції “Житомирська”,— розповів посадовець. — Один із них пройде санацію і стане до роботи. Ще один комплекс придбають у жовтні цього року”. Пан Салій сподівається, що завдяки додатковій техніці темпи прокладання нової лінії в напрямку Теремків значно пришвидшать, і до кінця 2008-го всі 3 станції (“Деміївська”, “Голосіївська” і “Васильківська”) відкриють для пасажирів. На думку ж голови правління ВАТ “Київметробуд” Володимира Петренка, підземні роботи стримує не тільки нестача нових прохідницьких комплексів. “Багато часу ми витрачаємо на перекладання інженерних мереж, які потрапляють у зону будівництва,— зауважив пан Петренко.— Та й коштує це дорого”. За підрахунками фахівців, на перенесення комунікацій на шляху від Либідської до Одеської площі потрібно спрямувати не менше 10% від загальної вартості спорудження дільниці — понад 100 млн грн. Щоб здешевити ці проекти, головний метробудівець пропонує розробити стратегію розвитку інженерної системи у столиці й суворо дотримуватися її. Тоді, вважає він, метробудівці займатимуться своєю безпосередньою справою, а не перекладатимуть труби, допомагаючи комунальним службам впорядковувати своє господарство.
Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ “Хрещатик”
Метроштурм
Для прискорення будівництва лінії до Теремків задіють додаткову спеціальну техніку
Учора заступник голови КМДА Іван Салій заявив, що допущене відставання від графіка робіт на спорудженні станцій метро "Деміївська", "Голосіївська" і "Васильківська" метробудівці надолужать за кілька місяців. Для цього вже наприкінці травня запустять додатковий прохідницький комплекс, а у жовтні придбають ще один потужний агрегат, який "пробиватиме" шлях до Теремків. Отож, як і намічалося раніше, ці станції введуть в експлуатацію 2008 року.
За словами Івана Салія, у квітні на новій ділянці Куренівсько-Червоноармійської лінії столичного метрополітену освоєно лише 8 млн грн при запланованих 40. Щоб увійти у виробничий графік, потрібно прискорити прокладання тунелей за рахунок введення нових потужностей. “24 травня відбудеться сесія Київради, на якій вирішуватимуть питання про продаж метробуду прохідницьких щитів, які працювали на спорудженні метро до станції “Житомирська”,— розповів посадовець. — Один із них пройде санацію і стане до роботи. Ще один комплекс придбають у жовтні цього року”. Пан Салій сподівається, що завдяки додатковій техніці темпи прокладання нової лінії в напрямку Теремків значно пришвидшать, і до кінця 2008-го всі 3 станції (“Деміївська”, “Голосіївська” і “Васильківська”) відкриють для пасажирів. На думку ж голови правління ВАТ “Київметробуд” Володимира Петренка, підземні роботи стримує не тільки нестача нових прохідницьких комплексів. “Багато часу ми витрачаємо на перекладання інженерних мереж, які потрапляють у зону будівництва,— зауважив пан Петренко.— Та й коштує це дорого”. За підрахунками фахівців, на перенесення комунікацій на шляху від Либідської до Одеської площі потрібно спрямувати не менше 10% від загальної вартості спорудження дільниці — понад 100 млн грн. Щоб здешевити ці проекти, головний метробудівець пропонує розробити стратегію розвитку інженерної системи у столиці й суворо дотримуватися її. Тоді, вважає він, метробудівці займатимуться своєю безпосередньою справою, а не перекладатимуть труби, допомагаючи комунальним службам впорядковувати своє господарство.
Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ “Хрещатик”