Метрошные новости

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Я тоже возьму маркер! А еще можно над дверями восстановить схему линии, потому так постоянные туда-сюда шастания к окну и назад к дверям, меня откровенно достали! :evil:
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
Soul
Машинист
Машинист
Сообщения: 433
Зарегистрирован: 28 ноя 2006, 15:48

Сообщение Soul »

это еще что
уже несколько раз видел на СПЛ когда схему на дверях УЖЕ сняли а на окнах ЕЩЕ не повесили
хотя времени со времен большого перемещения схем (БПС) прошло ужо много
Дело в том, что сегодня я в метро видел поезд...

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Начали восстанавливать. На СБЛ уже видел снова. (или может это остатки? ;))
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

думаю, что остатки.
видел уже схему на откидных форточках в Ешках
думаю, то еще удовольствие будет ее читать в перевернутом или откинутом состоянии...
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

А я вчера в вагоне №5121 видел совсем новенькую схему линий над дверями в старом стиле. Подумал, что остатки, но раз Sinoptik говорит, что начали восстанавливать... Надо будет проверить, а то повторю, шастания от окна к дверям надоели!
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Торгівлю пресою треба упорядкувати

[ 11.05.2007 р. | Відділ зв’язків з громадськістю та пресою метрополітену ]
Останнім часом у засобах масової інформації знову з’явились публікації стосовно розповсюдження газет і журналів у Київському метрополітені. Журналісти вкотре піднімають питання: чи приберуть пресу з підземки до кінця травня поточного року, чи уведені представники метрополітену до складу комісії з розв’язання конфлікту навколо торгівлі пресою у метро, що потрібно зробити аби торгівля друкованою продукцією залишилась у метро?

Доречно нагадати, що питання упорядкування торгівлі у метро піднімалося й раніше. З огляду на це, терміни скасування торгівлі пресою з лотків для підприємців не є несподіваними. До того ж, їм надавали час для прийняття рішення. Нині ж, до закінчення роботи вищеназваної комісії, Міністерство з надзвичайних ситуацій України подовжило термін тимчасового розміщення лотків з газетами та журналами у метро.

До складу комісії увійшли представники Київської міської державної адміністрації, Міністерства з надзвичайних ситуацій, КП „Київський метрополітен” та інших причетних організацій.

Наразі вести розмову на захист лотків, що розташовані на шляху евакуації пасажирів метрополітену, некоректно. Однак, якщо торгівля з лотків заборонена державними будівельними та іншими чинними нормативними документами, то чому керівництво метрополітену повинно порушувати їх і надалі? Зрештою, якщо надавати дозвіл на торгівлю пресою з лотків, у першу чергу необхідно внести зміни до значної кількості нормативних документів, зокрема до Державних будівельних норм. І після цього знаходити порозуміння щодо організації торгівлі пресою.

Оголошено конкурс на право оренди 34 ролетних конструкцій для реалізації друкованих видань, погоджених Головним управлінням МНС України в м. Києві, з розміщенням на наступних станціях метрополітену:

„Святошин”, „Нивки”, „Славутич” — по 1 ролетній конструкції;

„Берестейська”, „Республіканський стадіон”, „Майдан Незалежності”, „Поштова площа”, „Позняки”, „Печерська” — по 2 ролетні конструкції;

„Театральна”, Лісова”, „Театральна”, „Палац Україна”, „Контрактна площа” — по 3 ролетні конструкції;

„Дорогожичі” —7 ролетних конструкцій.

Но сумма по станциям = 37, а несколькими абзацами выше =34 Изображение

Запрошуємо ТОВ „Юнікорн”, ТОВ „Київський телеграф”, ТОВ „Центр дистрибуції преси”, ДП „Столичні новини”, ТОВ „Редакція газети „Факти та коментарі” та інші організації прийняти участь у конкурсі на право оренди ролетних конструкцій.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
IceMan
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 22
Зарегистрирован: 18 фев 2005, 09:07
Откуда: Kiev

Сообщение IceMan »

"Театральная" в списке два раза.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Театральная-2 = будет размещаться и в старых тоннелях Театральной - там ведь эвакуация пассажиров не будет проводиться. МЧС не против.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

раз Sinoptik говорит
Sinoptik предполагает... ;)
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Teteraedr
Машинист
Машинист
Сообщения: 494
Зарегистрирован: 13 сен 2005, 11:21
Откуда: Київ

Сообщение Teteraedr »

В киевском метро будут читать стихотворения

С понедельника, 21 мая, пассажирам киевского метрополитена волонтеры будут раздавать стихотворения известных поэтов со всего мира.

«Акция направлена на то, чтобы вывести людей из их комфортного состояния с помощью литературных методов. Человек получил стихотворение, прочитал его, возможно, у него возникнет желание кому-то позвонить (своей любимой, маме), или просто сделать что-то приятное, например, подарить цветы», – рассказал автор идеи распространения стихотворений в метрополитене Артем Зеленый.

Акция “Стихотворения в метро” будет продолжаться две недели. За это время волонтеры-дистрибьюторы планируют раздать около 5 тысяч экземпляров 20-ти самых лучших мировых стихотворений.

Источник: Киевский портал
http://www.segodnya.ua/news/196879.html

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3509
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Сообщение Коржик »

вывести людей из их комфортного состояния с помощью литературных методов
Чееегооо? :shock: :shock: :shock:

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

А чтоб народ не сидел в себе, а повылазил наружу. ;)
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Сегодня в газете "Хрешатик" вышло:

Метроштурм

Для прискорення будівництва лінії до Теремків задіють додаткову спеціальну техніку

Учора заступник голови КМДА Іван Салій заявив, що допущене відставання від графіка робіт на спорудженні станцій метро "Деміївська", "Голосіївська" і "Васильківська" метробудівці надолужать за кілька місяців. Для цього вже наприкінці травня запустять додатковий прохідницький комплекс, а у жовтні придбають ще один потужний агрегат, який "пробиватиме" шлях до Теремків. Отож, як і намічалося раніше, ці станції введуть в експлуатацію 2008 року.

За словами Івана Салія, у квітні на новій ділянці Куренівсько-Червоноармійської лінії столичного метрополітену освоєно лише 8 млн грн при запланованих 40. Щоб увійти у виробничий графік, потрібно прискорити прокладання тунелей за рахунок введення нових потужностей. “24 травня відбудеться сесія Київради, на якій вирішуватимуть питання про продаж метробуду прохідницьких щитів, які працювали на спорудженні метро до станції “Житомирська”,— розповів посадовець. — Один із них пройде санацію і стане до роботи. Ще один комплекс придбають у жовтні цього року”. Пан Салій сподівається, що завдяки додатковій техніці темпи прокладання нової лінії в напрямку Теремків значно пришвидшать, і до кінця 2008-го всі 3 станції (“Деміївська”, “Голосіївська” і “Васильківська”) відкриють для пасажирів. На думку ж голови правління ВАТ “Київметробуд” Володимира Петренка, підземні роботи стримує не тільки нестача нових прохідницьких комплексів. “Багато часу ми витрачаємо на перекладання інженерних мереж, які потрапляють у зону будівництва,— зауважив пан Петренко.— Та й коштує це дорого”. За підрахунками фахівців, на перенесення комунікацій на шляху від Либідської до Одеської площі потрібно спрямувати не менше 10% від загальної вартості спорудження дільниці — понад 100 млн грн. Щоб здешевити ці проекти, головний метробудівець пропонує розробити стратегію розвитку інженерної системи у столиці й суворо дотримуватися її. Тоді, вважає він, метробудівці займатимуться своєю безпосередньою справою, а не перекладатимуть труби, допомагаючи комунальним службам впорядковувати своє господарство.

Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ “Хрещатик”

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Полтора года, слабо вериться если честно.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Если исключить все финансовые и другие проблемы, то еще можно впритык успеть. Но слабо верится, что этих проблем опять не будет.
Здесь могла быть моя подпись...

Ответить