Ethernet - более человеко-понятное название протокола IEEE 802.3
Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Інформаційне повідомлення.
16-01-2008
Київському метрополітену передано сім квартир в рахунок ліміту Київської Міської Державної Адміністрації, а саме: дві – трикімнатних, дві – двокімнатних та три – однокімнатних.
Квартири будуть розподілені згідно з чергою контрольного списку квартирного обліку працівників метрополітену.
16-01-2008
Київському метрополітену передано сім квартир в рахунок ліміту Київської Міської Державної Адміністрації, а саме: дві – трикімнатних, дві – двокімнатних та три – однокімнатних.
Квартири будуть розподілені згідно з чергою контрольного списку квартирного обліку працівників метрополітену.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
- tov_tob
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Не могу остаться равнодушным к последнему посту 
Ответ ушел сюда:
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewtopic.php?t=1310
Ответ ушел сюда:
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewtopic.php?t=1310
Здесь могла быть моя подпись...
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Інформаційне повідомлення.
18-01-2008
У Київському метрополітені з 2001 року проводиться реконструкція поїзного радіозв’язку.
Станом на 17 січня 2008 року в повному обсязі виконано роботи на Святошино-Броварській і Куренівсько-Червоноармійській лініях метрополітену, електродепо “Дарниця” і “Оболонь”. Реконструкція поїзного радіозв’язку на Сирецько-Печерській лінії наразі триває.
Впровадження нової системи викликане необхідністю поновити існуючий радіозв’язок, який експлуатується у метрополітені понад 30 років і не відповідає технічним вимогам, а саме: наявність великої кількості зон ненадійного зв’язку або його повної відсутності не забезпечувало оперативного усунення аварійних ситуацій і ускладнювало роботу метрополітену і міського транспорту міста Києва в цілому.
18-01-2008
У Київському метрополітені з 2001 року проводиться реконструкція поїзного радіозв’язку.
Станом на 17 січня 2008 року в повному обсязі виконано роботи на Святошино-Броварській і Куренівсько-Червоноармійській лініях метрополітену, електродепо “Дарниця” і “Оболонь”. Реконструкція поїзного радіозв’язку на Сирецько-Печерській лінії наразі триває.
Впровадження нової системи викликане необхідністю поновити існуючий радіозв’язок, який експлуатується у метрополітені понад 30 років і не відповідає технічним вимогам, а саме: наявність великої кількості зон ненадійного зв’язку або його повної відсутності не забезпечувало оперативного усунення аварійних ситуацій і ускладнювало роботу метрополітену і міського транспорту міста Києва в цілому.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
Вои идиоты. 
Реконструкция ПРС на СБЛ и ККЛ завершена примерно года четыре назад. Осталась СПЛ, которая стоИт как кость в горле, сделанная наполовину.
Может хоть в этом году завершат...
ОФФ
Кстати: После ввода ТЧ-3 в эксплуатацию, на диспетчерском канале СБЛ с помехами (на гармониках ?) ловится блокпост ТЧ-3. МБ об устранении этой проблемы говорится:
Реконструкция ПРС на СБЛ и ККЛ завершена примерно года четыре назад. Осталась СПЛ, которая стоИт как кость в горле, сделанная наполовину.
ОФФ
Кстати: После ввода ТЧ-3 в эксплуатацию, на диспетчерском канале СБЛ с помехами (на гармониках ?) ловится блокпост ТЧ-3. МБ об устранении этой проблемы говорится:
?Реконструкція поїзного радіозв’язку на Сирецько-Печерській лінії наразі триває.
С уважением,Sinoptik
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Інформаційне повідомлення.
21-01-2008
21 січня 2008 року в медіа-холдингу „ОБОЗРЕВАТЕЛЬ” відбулася прес-конференція та веб-конференція начальника комунального підприємства „Київський метрополітен” Петра Мірошникова на тему: „Новий метрополітен: нові станції, нова форма оплати, нова якість обслуговування”.
За словами Петра Мірошникова, заявлена тема прес- та веб-конференцій відповідає його баченню подальшого розвитку Київського метрополітену, бажанню саме таким його зробити. У нього немає сумнівів у тому, що і всі кияни, і гості столиці також мріють бачити метрополітен сучаснішим та комфортнішим.
Петро Володимирович наголосив, що новий метрополітен для нього означає не лише нові станції, які у найближчі чотири роки планується побудувати, а й оновлення старих станцій, рухомого складу, ескалаторів та технологічного устаткування, перехід на нову систему оплати проїзду і проходу пасажирів у метрополітен, впровадження ситуаційного центру, що дозволить в режимі реального часу оцінювати ситуацію у Київському метрополітені, впровадження єдиної системи управлінського обліку та розвитку на базі програмного комплексу SAP.
Окрім цього, оновлення метрополітену, на його думку, включає в себе і:
— зміну зовнішнього та внутрішнього вигляду станцій;
— нову форму для обслуговуючого персоналу станцій;
— втілення нових підходів, з урахуванням побажань пасажирів, до їх обслуговування, зокрема, подачі інформаційних оголошень службового та соціального змісту, а також музичного супроводження під час пересування пасажирів на ескалаторах;
— встановлення часових табло, які б інформували пасажирів про час прибуття поїзда та багато інших.
Начальник київської підземки розповів, що для того, щоб зрозуміти глибину проблем, що накопичилися у метрополітені упродовж сорока семи років його існування, одним з його дієвих кроків була організація „гарячої телефонної лінії”, яка в цілодобовому режимі приймала б скарги пасажирів чи просто їх зауваження та пропозиції.
Мірошников відмітив, що нововведення дало свої позитивні результати: він отримав інформацію щодо наболілих проблем пасажирів, а пасажири, в свою чергу, отримали інформацію довідкового змісту або відчули реагування метрополітену на свої скарги чи пропозиції. Петро Володимирович запевнив, що за весь період функціонування „гарячої телефонної лінії”, жодне зі звернень не залишилося поза увагою адміністрації метрополітену. „Так буде і надалі” — зазначив він.
Відтак, пріоритетним для метрополітену залишається забезпечення високої якості обслуговування пасажирів та підвищення безпеки перевезень пасажирів.
„Ми поважаємо своїх пасажирів і будемо робити все від нас залежне для поліпшення умов перебування та проїзду їх у метрополітені”, — наостанок підкреслив Петро Мірошников.
21-01-2008
21 січня 2008 року в медіа-холдингу „ОБОЗРЕВАТЕЛЬ” відбулася прес-конференція та веб-конференція начальника комунального підприємства „Київський метрополітен” Петра Мірошникова на тему: „Новий метрополітен: нові станції, нова форма оплати, нова якість обслуговування”.
За словами Петра Мірошникова, заявлена тема прес- та веб-конференцій відповідає його баченню подальшого розвитку Київського метрополітену, бажанню саме таким його зробити. У нього немає сумнівів у тому, що і всі кияни, і гості столиці також мріють бачити метрополітен сучаснішим та комфортнішим.
Петро Володимирович наголосив, що новий метрополітен для нього означає не лише нові станції, які у найближчі чотири роки планується побудувати, а й оновлення старих станцій, рухомого складу, ескалаторів та технологічного устаткування, перехід на нову систему оплати проїзду і проходу пасажирів у метрополітен, впровадження ситуаційного центру, що дозволить в режимі реального часу оцінювати ситуацію у Київському метрополітені, впровадження єдиної системи управлінського обліку та розвитку на базі програмного комплексу SAP.
Окрім цього, оновлення метрополітену, на його думку, включає в себе і:
— зміну зовнішнього та внутрішнього вигляду станцій;
— нову форму для обслуговуючого персоналу станцій;
— втілення нових підходів, з урахуванням побажань пасажирів, до їх обслуговування, зокрема, подачі інформаційних оголошень службового та соціального змісту, а також музичного супроводження під час пересування пасажирів на ескалаторах;
— встановлення часових табло, які б інформували пасажирів про час прибуття поїзда та багато інших.
Начальник київської підземки розповів, що для того, щоб зрозуміти глибину проблем, що накопичилися у метрополітені упродовж сорока семи років його існування, одним з його дієвих кроків була організація „гарячої телефонної лінії”, яка в цілодобовому режимі приймала б скарги пасажирів чи просто їх зауваження та пропозиції.
Мірошников відмітив, що нововведення дало свої позитивні результати: він отримав інформацію щодо наболілих проблем пасажирів, а пасажири, в свою чергу, отримали інформацію довідкового змісту або відчули реагування метрополітену на свої скарги чи пропозиції. Петро Володимирович запевнив, що за весь період функціонування „гарячої телефонної лінії”, жодне зі звернень не залишилося поза увагою адміністрації метрополітену. „Так буде і надалі” — зазначив він.
Відтак, пріоритетним для метрополітену залишається забезпечення високої якості обслуговування пасажирів та підвищення безпеки перевезень пасажирів.
„Ми поважаємо своїх пасажирів і будемо робити все від нас залежне для поліпшення умов перебування та проїзду їх у метрополітені”, — наостанок підкреслив Петро Мірошников.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
Інформаційне повідомлення.
21-01-2008
21 січня 2008 року о 19:22 на станції метрополітену „Вокзальна” під прибуваючий поїзд з метою самогубства, про що свідчать очевидці, кинувся молодий чоловік. Машиніст застосував екстрене гальмування, проте наїзду уникнути не вдалося.
Для того, щоб дістати пасажира з колії, було викликано Аварійно-відновлювальне формування метрополітену.
Рух поїздів на Святошино-Броварській лінії було організовано між станціями „Лісова” та „Хрещатик” і між станціями „Академмістечко” та „Шулявська”.
Наразі особа загиблого та його вік ще не встановлено.
О 20:33 рух поїздів на лінії було повністю поновлено.
21-01-2008
21 січня 2008 року о 19:22 на станції метрополітену „Вокзальна” під прибуваючий поїзд з метою самогубства, про що свідчать очевидці, кинувся молодий чоловік. Машиніст застосував екстрене гальмування, проте наїзду уникнути не вдалося.
Для того, щоб дістати пасажира з колії, було викликано Аварійно-відновлювальне формування метрополітену.
Рух поїздів на Святошино-Броварській лінії було організовано між станціями „Лісова” та „Хрещатик” і між станціями „Академмістечко” та „Шулявська”.
Наразі особа загиблого та його вік ще не встановлено.
О 20:33 рух поїздів на лінії було повністю поновлено.
Достаточно глупое заявление.Egor писал(а):На самом деле такой бардак царит из-за этого. Реально сотрудники не знают - что говорить, что делать ,куда бежать, куда посылать народ и так далее - все тупят. А представьте, если бы что-то более существенное произошло.
Все всё знают, и действуют достаточно квалифицированно. Из-за тупых пассажиров время затягивается. Вот таких имею в виду.
С уважением,Sinoptik



