Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
На фінансування розбудови та удосконалення метрополітену столиці у 2008 міська влада виділила близько 2 млрд. грн.
На фінансування розбудови та удосконалення метрополітену столиці у 2008 міська влада виділила близько 2 млрд. грн. Про це сьогодні повідомив начальник КП «Київський метрополітен» Петро Мірошников під час засідання круглого столу.
«Цього року міська влада нам виділила значні кошти, нічого схожого метрополітен раніше не отримував», – розповів Петро Мірошников. За дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького, зазначені кошти мають бути спрямовані на розширення ліній метрополітену та розвантаження цього виду транспорту. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
За словами Петра Мірошникова, у січні 2007 року метро користувалися 1 млн. 700 тис. осіб на добу, а в грудні цього ж року – 2 млн. 200 тис. За інтенсивністю Київський метрополітен, інтервал руху потягів якого становить 90 секунд, тримає першість серед країн СНД, обігнавши Москву та Санкт-Петербург. Розвантажити метро наразі можливо лише за рахунок його розбудови. Зараз фінансується будівництво Подільсько-Вигурівської лінії від станції «Вокзальна» до станції «Братиславська». Також подовжуються існуючі лінії. Зокрема, цього року планується відкрити 3 нові станції Куренівсько-Червоноармійської лінії: «Голосіївську», «Деміївську» та «Васильківську».
Також, за словами пана Мірошникова, передбачено введення в експлуатацію станції «Червоний хутір» на Сирецько-Печерській лінії.
Окрім того, ведеться робота над плануванням побудови другого пересадочного вузла між станціями «Золоті ворота» та «Театральна». Новозбудований вузол буде розраховано на пасажиропотік, який очікується у 2010 році.
На фінансування розбудови та удосконалення метрополітену столиці у 2008 міська влада виділила близько 2 млрд. грн. Про це сьогодні повідомив начальник КП «Київський метрополітен» Петро Мірошников під час засідання круглого столу.
«Цього року міська влада нам виділила значні кошти, нічого схожого метрополітен раніше не отримував», – розповів Петро Мірошников. За дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького, зазначені кошти мають бути спрямовані на розширення ліній метрополітену та розвантаження цього виду транспорту. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
За словами Петра Мірошникова, у січні 2007 року метро користувалися 1 млн. 700 тис. осіб на добу, а в грудні цього ж року – 2 млн. 200 тис. За інтенсивністю Київський метрополітен, інтервал руху потягів якого становить 90 секунд, тримає першість серед країн СНД, обігнавши Москву та Санкт-Петербург. Розвантажити метро наразі можливо лише за рахунок його розбудови. Зараз фінансується будівництво Подільсько-Вигурівської лінії від станції «Вокзальна» до станції «Братиславська». Також подовжуються існуючі лінії. Зокрема, цього року планується відкрити 3 нові станції Куренівсько-Червоноармійської лінії: «Голосіївську», «Деміївську» та «Васильківську».
Також, за словами пана Мірошникова, передбачено введення в експлуатацію станції «Червоний хутір» на Сирецько-Печерській лінії.
Окрім того, ведеться робота над плануванням побудови другого пересадочного вузла між станціями «Золоті ворота» та «Театральна». Новозбудований вузол буде розраховано на пасажиропотік, який очікується у 2010 році.
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Інформаційне повідомлення.
06-02-2008
З 16 липня 2007 року в Київському метрополітені у цілодобовому режимі діє “гаряча телефонна лінія”, на яку протягом 6-ти місяців від пасажирів метрополітену надійшло 2925 дзвінків. На 2018 з них відповіли оператори. 874 дзвінки було зареєстровано відділом зі звернень громадян метрополітену і направлено для розгляду та підготовки відповідей в структурні підрозділи метрополітену.
Найбільша кількість дзвінків надійшла стосовно: несанкціонованої торгівлі – 102; пільгового проїзду інвалідів та військовослужбовців – 53; незадоволення роботою кас – 52; нетактовної поведінки працівників метрополітену – 52; невдоволення пасажирами графіком руху та швидкістю поїздів – 31; незадоволення ремонтом ескалаторів на станціях - 26; затиснення дверима пасажирів, які намагалися зайти до вагону після оголошення про закриття дверей, внаслідок чого були травмовані – 21; незадоволення засміченістю вагонів і станцій – 21; звернень пасажирів, які порушують правила користування проїзними квитками – 20; незадоволення якістю оголошень у вагонах – 19; незадовільної роботи пасажирської автоматики – 17; недостатньої вентиляції та протягів у вагонах – 16.
На звернення пасажирів, які повідомили адресу, надавались письмові відповіді (за їх згодою). Пасажирам, які залишили тільки контактний телефон, відповідь надавалась усно по телефону. Звернення без адреси і контактного телефону направлялись до відповідних структурних підрозділів для реагування та вжиття необхідних заходів.
06-02-2008
З 16 липня 2007 року в Київському метрополітені у цілодобовому режимі діє “гаряча телефонна лінія”, на яку протягом 6-ти місяців від пасажирів метрополітену надійшло 2925 дзвінків. На 2018 з них відповіли оператори. 874 дзвінки було зареєстровано відділом зі звернень громадян метрополітену і направлено для розгляду та підготовки відповідей в структурні підрозділи метрополітену.
Найбільша кількість дзвінків надійшла стосовно: несанкціонованої торгівлі – 102; пільгового проїзду інвалідів та військовослужбовців – 53; незадоволення роботою кас – 52; нетактовної поведінки працівників метрополітену – 52; невдоволення пасажирами графіком руху та швидкістю поїздів – 31; незадоволення ремонтом ескалаторів на станціях - 26; затиснення дверима пасажирів, які намагалися зайти до вагону після оголошення про закриття дверей, внаслідок чого були травмовані – 21; незадоволення засміченістю вагонів і станцій – 21; звернень пасажирів, які порушують правила користування проїзними квитками – 20; незадоволення якістю оголошень у вагонах – 19; незадовільної роботи пасажирської автоматики – 17; недостатньої вентиляції та протягів у вагонах – 16.
На звернення пасажирів, які повідомили адресу, надавались письмові відповіді (за їх згодою). Пасажирам, які залишили тільки контактний телефон, відповідь надавалась усно по телефону. Звернення без адреси і контактного телефону направлялись до відповідних структурних підрозділів для реагування та вжиття необхідних заходів.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Станция метро «Хрещатик» стала вежливее (ФОТО)
Метро становится добрее. Вчера утром на входных дверях станции «Хрещатик» уже появились первые вежливые надписи, сообщает Сегодня .
При помощи доброты хотят отвадить от подземки самоубийц. К наклейкам «Придерживайте двери» приклеили еще и слово «Пожалуйста». Впрочем, в глаза они не бросаются, и большинство людей проходят мимо, не обращая внимания на новую наклейку. Те, кто замечает, новинку одобряют.
В пресс-службе метрополитена рассказали, что пока это единичный случай — на других станциях такого еще нет. Пока проект «Вежливость» в стадии решения, руководители департаментов думают, как лучше все организовать. А на «Крещатике» просто нашли какие-то старые наклейки. Их и прицепили к дверям.

Метро становится добрее. Вчера утром на входных дверях станции «Хрещатик» уже появились первые вежливые надписи, сообщает Сегодня .
При помощи доброты хотят отвадить от подземки самоубийц. К наклейкам «Придерживайте двери» приклеили еще и слово «Пожалуйста». Впрочем, в глаза они не бросаются, и большинство людей проходят мимо, не обращая внимания на новую наклейку. Те, кто замечает, новинку одобряют.
В пресс-службе метрополитена рассказали, что пока это единичный случай — на других станциях такого еще нет. Пока проект «Вежливость» в стадии решения, руководители департаментов думают, как лучше все организовать. А на «Крещатике» просто нашли какие-то старые наклейки. Их и прицепили к дверям.

- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Інформаційне повідомлення.
08-02-2008
У Київському метрополітені впроваджуються нові високонадійні мікропроцесорні системи автоматичного регулювання руху поїздів. Донині в жодному метрополітені країн колишнього радянського союзу таких систем немає.
На сьогоднішній день мікропроцесорними системами управління руху поїздів обладнано електродепо "Харківське", станції "Бориспільська" та "Сирець".
Нововведення дозволить значно скоротити експлуатаційні витрати і розширити функціональні можливості пристроїв автоматичного регулювання руху поїздів.
Відтепер під час будівництва нових ліній і станцій будуть застосовуватись виключно вищевказані мікропроцесорні системи регулювання руху поїздів.
08-02-2008
У Київському метрополітені впроваджуються нові високонадійні мікропроцесорні системи автоматичного регулювання руху поїздів. Донині в жодному метрополітені країн колишнього радянського союзу таких систем немає.
На сьогоднішній день мікропроцесорними системами управління руху поїздів обладнано електродепо "Харківське", станції "Бориспільська" та "Сирець".
Нововведення дозволить значно скоротити експлуатаційні витрати і розширити функціональні можливості пристроїв автоматичного регулювання руху поїздів.
Відтепер під час будівництва нових ліній і станцій будуть застосовуватись виключно вищевказані мікропроцесорні системи регулювання руху поїздів.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ