Метрошные новости

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

На фінансування розбудови та удосконалення метрополітену столиці у 2008 міська влада виділила близько 2 млрд. грн.

На фінансування розбудови та удосконалення метрополітену столиці у 2008 міська влада виділила близько 2 млрд. грн. Про це сьогодні повідомив начальник КП «Київський метрополітен» Петро Мірошников під час засідання круглого столу.

«Цього року міська влада нам виділила значні кошти, нічого схожого метрополітен раніше не отримував», – розповів Петро Мірошников. За дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького, зазначені кошти мають бути спрямовані на розширення ліній метрополітену та розвантаження цього виду транспорту. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

За словами Петра Мірошникова, у січні 2007 року метро користувалися 1 млн. 700 тис. осіб на добу, а в грудні цього ж року – 2 млн. 200 тис. За інтенсивністю Київський метрополітен, інтервал руху потягів якого становить 90 секунд, тримає першість серед країн СНД, обігнавши Москву та Санкт-Петербург. Розвантажити метро наразі можливо лише за рахунок його розбудови. Зараз фінансується будівництво Подільсько-Вигурівської лінії від станції «Вокзальна» до станції «Братиславська». Також подовжуються існуючі лінії. Зокрема, цього року планується відкрити 3 нові станції Куренівсько-Червоноармійської лінії: «Голосіївську», «Деміївську» та «Васильківську».

Також, за словами пана Мірошникова, передбачено введення в експлуатацію станції «Червоний хутір» на Сирецько-Печерській лінії.

Окрім того, ведеться робота над плануванням побудови другого пересадочного вузла між станціями «Золоті ворота» та «Театральна». Новозбудований вузол буде розраховано на пасажиропотік, який очікується у 2010 році.

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4156
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Інформаційне повідомлення.
06-02-2008

З 16 липня 2007 року в Київському метрополітені у цілодобовому режимі діє “гаряча телефонна лінія”, на яку протягом 6-ти місяців від пасажирів метрополітену надійшло 2925 дзвінків. На 2018 з них відповіли оператори. 874 дзвінки було зареєстровано відділом зі звернень громадян метрополітену і направлено для розгляду та підготовки відповідей в структурні підрозділи метрополітену.

Найбільша кількість дзвінків надійшла стосовно: несанкціонованої торгівлі – 102; пільгового проїзду інвалідів та військовослужбовців – 53; незадоволення роботою кас – 52; нетактовної поведінки працівників метрополітену – 52; невдоволення пасажирами графіком руху та швидкістю поїздів – 31; незадоволення ремонтом ескалаторів на станціях - 26; затиснення дверима пасажирів, які намагалися зайти до вагону після оголошення про закриття дверей, внаслідок чого були травмовані – 21; незадоволення засміченістю вагонів і станцій – 21; звернень пасажирів, які порушують правила користування проїзними квитками – 20; незадоволення якістю оголошень у вагонах – 19; незадовільної роботи пасажирської автоматики – 17; недостатньої вентиляції та протягів у вагонах – 16.

На звернення пасажирів, які повідомили адресу, надавались письмові відповіді (за їх згодою). Пасажирам, які залишили тільки контактний телефон, відповідь надавалась усно по телефону. Звернення без адреси і контактного телефону направлялись до відповідних структурних підрозділів для реагування та вжиття необхідних заходів.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Станция метро «Хрещатик» стала вежливее (ФОТО)

Метро становится добрее. Вчера утром на входных дверях станции «Хрещатик» уже появились первые вежливые надписи, сообщает Сегодня .

При помощи доброты хотят отвадить от подземки самоубийц. К наклейкам «Придерживайте двери» приклеили еще и слово «Пожалуйста». Впрочем, в глаза они не бросаются, и большинство людей проходят мимо, не обращая внимания на новую наклейку. Те, кто замечает, новинку одобряют.

В пресс-службе метрополитена рассказали, что пока это единичный случай — на других станциях такого еще нет. Пока проект «Вежливость» в стадии решения, руководители департаментов думают, как лучше все организовать. А на «Крещатике» просто нашли какие-то старые наклейки. Их и прицепили к дверям.

Изображение

Аватара пользователя
IRJ
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1017
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:24
Откуда: Neumuenster

Сообщение IRJ »

В старое доброе время я помню, что _всегда_ придерживали двери.
Möge die Macht mit dir sein!

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

К сожалению, сейчас козлов стало намного больше. :( Придерживает двери очень малое количество народу.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Domszyn
Машинист
Машинист
Сообщения: 406
Зарегистрирован: 14 янв 2005, 16:45
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Domszyn »

Если идет большой поток людей, то проще закрепить двери в открытом положении, чем просить людей придерживать двери. Это замедляет скорость движения.

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Поток людей не постоянный. А зимой держать двери открытыми... Эдак метрополитен разорится на оплачивании больничных листов Контролёрам АКП. ;)
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

У АКП в "стакане" есть печка, а вот приток холодного воздуха - это не хорошо. Не зря в зимнее время ставят две пары дверей и включают тепловую завесу.
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Видимо просто ты никогда не был в ситуации, когда в ж спину печет, а в лицо холодно. В результате - на спине испарина, в итоге простуда, или еще хуже, воспаление легких. Печь в стакане КАКП не спасет.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Считал, что конструкция кабины предотвращает от сидения на сквозняке.
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Domszyn
Машинист
Машинист
Сообщения: 406
Зарегистрирован: 14 янв 2005, 16:45
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Domszyn »

Мое сообщение было написано под впечатлением от выхода с Вокзальной в час пик. Понятное дело, что держать двери открытыми постоянно и на всех станциях не имеет смысла.

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

sashman писал(а):Считал, что конструкция кабины предотвращает от сидения на сквозняке.
Все верно. Также она предотвращает нормальную циркуляцию воздуха внутри нее, особенно при вкл. печке. Поэтому спина мокрая. А только вышел - и простуда.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4156
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Інформаційне повідомлення.
08-02-2008

У Київському метрополітені впроваджуються нові високонадійні мікропроцесорні системи автоматичного регулювання руху поїздів. Донині в жодному метрополітені країн колишнього радянського союзу таких систем немає.

На сьогоднішній день мікропроцесорними системами управління руху поїздів обладнано електродепо "Харківське", станції "Бориспільська" та "Сирець".

Нововведення дозволить значно скоротити експлуатаційні витрати і розширити функціональні можливості пристроїв автоматичного регулювання руху поїздів.

Відтепер під час будівництва нових ліній і станцій будуть застосовуватись виключно вищевказані мікропроцесорні системи регулювання руху поїздів.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

ЯТП, это СЦБ переводят на "цифру"? Ой, и намаются они с ней...
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 4336
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Сообщение vv »

НЯП на цифру переводят только новопостроенные участки.
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Ответить