10-04-2008
10 квітня 2008 року в медіа-холі інформаційного агентства ІМК („ІнтерМедіа консалтинг”)
http://www.intermedia.org.ua/ru/news/24129 відбулася прес-конференція начальника Київського метрополітену Петра Мірошникова на тему „Як виглядатиме Київський метрополітен навесні 2012 року?”.
Під час прес-конференції очільник столичної підземки презентував програму розвитку КП „Київський метрополітен” на період 2008-2011 роки” та відповів на запитання журналістів стосовно нинішнього стану і найближчого майбутнього підприємства.
Представникам ЗМІ було надано прес-реліз, текст якого розміщено нижче.
ПРЕС-РЕЛІЗ
Як виглядатиме Київський метрополітен навесні 2012 року
Програма будівництва та розвитку комунального підприємства „Київський метрополітен” на 2008-2011 роки містить такі основні заходи:
1. Поліпшення транспортного обслуговування мешканців та гостей м. Києва, забезпечення надання належних за кількістю і якістю послуг (в тому числі доступності до стадіонів), шляхом капітального будівництва нових ліній та реконструкції діючих об’єктів метрополітену.
Святошинсько-Броварська лінія:
будівництво другого входу на станції “Вокзальна” (2008-2011 рр.)
будівництво додаткового пасажирського переходу між станціями “Театральна” та “Золоті ворота” (2008-2011 рр.)
будівництво накриття над входами існуючих підземних пішохідних переходів 12-ти станцій та надплатформенною частиною станції “Дніпро”(2008-2011 рр.)
Куренівсько-Червоноармійська лінія:
будівництво дільниці від станції “Либідська” до Одеської площі (2004-2012 рр.)
будівництво другого входу на станції “Республіканський стадіон” (2009-2011 рр.)
реконструкція пересадочного вузла між станціями “Майдан Незалежності” та “Хрещатик” з встановленням 2-х травілаторів (2008-2009 рр.).
будівництво майстерень з ремонту ескалаторів (2009-2012 рр.).
Сирецько-Печерська лінія:
будівництво
дільниці від станції “Харківська” до Харківської площі з електродепо “Харківське”—ІІ пусковий комплекс (2008-2009 рр.)
завершення робіт з проектування та спорудження станційного комплексу “Львівська брама” з будівництвом входу (2008-2011 рр.)
Подільсько-Вигурівська лінія:
будівництво дільниці від станції “Глибочицька” до станції “Райдужна” з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина (2008-2012рр.)
Лівобережна лінія:
будівництво дільниці від станції “Вулиця Милославська” до станції “Проспект Ватутіна” з електродепо “Троєщина” (2008-2012рр.)
2. Організація надання належних за якістю та кількістю послуг метрополітену, підвищення рівня безпеки і культури обслуговування пасажирів, шляхом забезпечення потреб метрополітену в рухомому складі.
виготовлення вітчизняного рухомого складу,
придбання вагонів метрополітену,
придбання автодрезин (мотовозів) для підвищення рівня виконання ремонтно-регламентних робіт з утримання устаткування і споруд у тунелях метрополітену,
придбання колійно-вимірювальної станції для належного контролю нормативних параметрів технічного стану колійного господарства,
придбання
снігоочисної машини на залізничному ходу для забезпечення виконання робіт зі снігоборотьби,
придбання
мийних машин тунелів на залізничному ході для заміни морально та фізично застарілої та на розвиток ліній.
3. Підвищення рівня експлуатаційної надійності основних засобів і систем метрополітену та безпеки пасажирів, шляхом заміни обладнання та запасних частин, які вичерпали встановлений термін експлуатації.
заміна рам візків вагонів метрополітену, заміна у вагонах метрополітену системи автоматичного регулювання швидкості, заміна у вагонах метрополітену акумуляторних батарей, заміна елементів колісних пар вагонів метрополітену, заміна морально та фізично застарілих ескалаторів на станції “Берестейська”, заміна елементів ескалаторів метрополітену, які відпрацювали встановлений ресурс експлуатації, а також впровадження в машинних залах шаф автоматичного включення резерву електроживлення ескалаторів, закріплення ґрунтів на окремих дільницях мілкого закладення Куренівсько-Червоноармійської та Сирецько-Печерської ліній від осідань та деформацій тунелів, заміна елементів верхньої будови колії, що експлуатуються понад нормативний термін та мають дефекти, відновлення енергетичного обладнання та підвищення надійності внутрішнього та зовнішнього електропостачання метрополітену.
4. Підвищення рівня культури обслуговування пасажирів, санітарного та протипожежного стану об’єктів і рухомого складу метрополітену та приведення їх до діючих норм.
обладнання вагонів метрополітену сучасними радіоінформаторами із збільшеним об’ємом службової пам’яті для надання інформації пасажирам кількома мовами,
придбання сучасної прибиральної техніки,
заміна силових кабельних ліній метрополітену,
заміна на об’єктах метрополітену приймально-контрольних приладів пожежної сигналізації, сповіщувачів та кабельних мереж на сертифіковану продукцію,
заміна дверних блоків, люків та воріт на 44-х станціях метрополітену на сучасні протипожежні сертифіковані,
заміна фізично та морально застарілих агрегатів тунельної вентиляції на сучасні,
оснащення рухомого складу метрополітену системами автоматичної пожежної сигналізації
обладнання об’єктів метрополітену системами автоматичного пожежогасіння.
5. Створення та впровадження сучасних систем ефективного управління підприємством, виявлення та попередження аварійних і нештатних ситуацій, забезпечення високого рівня культури обслуговування та безпеки перевезень пасажирів
впровадження автоматизованої системи проходу пасажирів у метрополітен,
створення телекомунікаційної системи передачі технологічних та управлінських даних, сучасних систем зв’язку на базі оптоволоконного кабелю,
створення єдиної системи управління підприємством на базі програмного комплексу SAP,
створення єдиного диспетчерського центру керування метрополітеном,
створення ситуаційного центру метрополітену,
заміна локальної автоматики та телемеханіки служб метрополітену, розробка та впровадження автоматизованих робочих місць диспетчерів, чергових по станціях, інженерного персоналу всіх ліній та
впровадження відеоспостереження на об’єктах метрополітену.
Таким чином, згідно з основними заходами Програми, до 2012 року планується значно збільшити темпи будівництва ліній та станцій метрополітену (ввести в експлуатацію 20,1 км ліній, 17 станцій, 3 додаткових входи (виходи) з існуючих станцій, 2 електродепо, четверту Подільсько-Вигурівську лінію з відгалуженням на житловой масив Вигурівщина-Троєщина та реконструювати пішохідний перехід між станціями “Майдан Незалежності” та “Хрещатик”), поповнити сучасним рухомим складом парк вагонів метрополітену (планується придбання
635 вагонів, 8 автодрезин, 1 колійно-вимірювальну станцію), підвищити рівень експлуатаційної надійності основних засобів і систем метрополітену, протипожежного і санітарного стану об’єктів та безпеки і культури обслуговування пасажирів.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1998