Вообще две двери, первая и вторая, (у 12-метрового автобуса) это признак пригородной модификации. По другому не встречал.
Три двери для 18-метровых, первая-вторая и одна в прицепе.
Це для високопідлогових таке. Для низькопідлогових так роблять, щоб не заморочуватися з портальним ведучим мостом
Не понял если честно связь между количеством дверей, мостами и уровнем пола.
Не понял если честно связь между количеством дверей, мостами и уровнем пола.
Щоб зробити повністю низькопідлоговий автобус треба спеціальний ведучий міст. Іноді з цим не заморочуються, і роблять низьку підлогу до задньої осі, а далі ставлять такий самий міст, як у високопідлогових автобусах, і двигун у хвості. За заднім мостом, відповідно, двері не роблять. Таке зараз у гуманітарних автобусах КПТ
Не понял если честно связь между количеством дверей, мостами и уровнем пола.
Щоб зробити повністю низькопідлоговий автобус треба спеціальний ведучий міст. Іноді з цим не заморочуються, і роблять низьку підлогу до задньої осі, а далі ставлять такий самий міст, як у високопідлогових автобусах, і двигун у хвості. За заднім мостом, відповідно, двері не роблять. Таке зараз у гуманітарних автобусах КПТ
Не тут именно принципиальное отсутствие двери для пригородного ПС.
Хотя может быть, что у машин с одинаковым кузовом начинка зело разная. Иначе действительно зачем дорогой мост устанавливать под высокий пол.
По різному буває. Може бути все затикане сидіннями, як в ЛАЗ-А191. А може бути з накопичувачами, і навіть з деякими сидіннями, встановленими боком, як в новому секондхенді. Друге на компонування салону приміського автобуса зовсім не тягне
З технічної точки зору багато місця ззаду (під "подіумом") дозволяє виробнику на одній базі робити купу модифікацій, використовуючі перевірений кузов з різними двигунами і системами (дизель, газ, дизель-електро гібрид та інші).
Для міських автобусів компоновка на довгих маршрутах "розділяє" пасажирів на "довгої дистанції" (їдуть позаду, де подіум з сидячіми місцями) і "короткої дистанції" (спереду, де низька підлога, розташовані двері і накопичувачі). Для приміських спереду ставиться максимально сидячі місця.
Видео про то, что автобусы в США и Канаде — редкое говно, если сравнивать с остальным миром, с Мексики начиная и Австралией заканчивая. Это вполне закономерно, если понимать, что автобусами там пользуются "одни негры". Издержки автомобилецентричной жизни.
Две (три) двери на автобус с прицепом хорошо, когда на остановках по несколько человек на вход-выход и все едут сидя. Сколько в Киеве маршрутов, где такое есть?
Зараз їжджу не дуже часто, але востаннє потрапляв на автобус "у м'ясо" тільки на 2М. В інших випадках - середнє завантаження. Та і зупинок, де на вхід-вихід більше, ніж "декілька осіб" зазвичай на маршрутах не так вже й багато.
То 2М вже поки немає. А 22, наприклад, є. Спробуйте якось вранці або ввечері скористатись.
Для мене "середнє завантаження" — це коли в салоні стоять тільки візки.
Знайшов що було швидше для ілюстрації "висока задня частина над моторним мостом".
А щоб не "забивалися", треба на напружених маршрутах не раз на півгодини запускати, а раз на пять хвилин.