ЕМНИП большие форточки как раз экспорт и шли, это наши зказывали как для кодиционера, но без кондиционера)))). потом был шкандаль - и только после этого стали делать и для Украины большие форточки....
До речі, зараз на календарі "не сезон" для кондиціонерів у швидкісному трамваї. Але через фактичну температуру в салоні інколи їхати неприємно, адже відкриті вікна не справляються. Завжди дивувала ця звичка господарників в таких питаннях дивитися не на градусник, а на календар - і не вмикати кондиціонери.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Так, використовуеться перший в напрямку руху.
Можливо вмовити водія запустити в "екслюзивний" другий , від кінцевої до кінцевої (інакше точно ні, на звичайних зупинках недопустимо виходити на зустрічну колію).
У Німеччині Tatra T4 (вужча версія T3) були модернізовані для двухстороннього руху.
Одна кабіна керування на вагон, працюють парою (фото Дрезден, 1999):
Дві кабіни керування на вагон, працює окремо (фото Хаале, 2019):
Аналогичное, с двумя вагонами и кабинами в противоположных торцах, давным-давно и в Будапеште катается, модель T5C5, при чем там с завода подразумевалась такая конфигурация. Двери, естественно, тоже с завода на обе стороны.