Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
На пересадочному вузлі між станціями «Палац спорту» та «Площа Льва Толстого» розпочнеться ремонт ескалаторів
З 28 травня 2014 року на пересадочному вузлі між станціями «Палац спорту» та «Площа Льва Толстого» розпочнеться плановий капітальний ремонт трьох ескалаторів. Ремонт ескалаторів проводитиметься почергово та триватиме до 22 серпня 2014 року.
КП «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та просить пасажирів при можливості користуватися іншими пересадочними вузлами.
Окрім цього, продовжується ремонт ескалатора № 1 станції «Майдан Незалежності» (вихід до Майдану Незалежності) та капітальний ремонт ескалатора № 3 станції «Палац «Україна» Куренівсько-Червоноармійської лінії. Ремонті роботи триватимуть до 4 липня та до 27 червня поточного року відповідно.
http://www.metro.kiev.ua/node/4148
З 28 травня 2014 року на пересадочному вузлі між станціями «Палац спорту» та «Площа Льва Толстого» розпочнеться плановий капітальний ремонт трьох ескалаторів. Ремонт ескалаторів проводитиметься почергово та триватиме до 22 серпня 2014 року.
КП «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та просить пасажирів при можливості користуватися іншими пересадочними вузлами.
Окрім цього, продовжується ремонт ескалатора № 1 станції «Майдан Незалежності» (вихід до Майдану Незалежності) та капітальний ремонт ескалатора № 3 станції «Палац «Україна» Куренівсько-Червоноармійської лінії. Ремонті роботи триватимуть до 4 липня та до 27 червня поточного року відповідно.
http://www.metro.kiev.ua/node/4148
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Лучше поздно, чем никогда.
http://www.mtu.gov.ua/uk/alias_51/40227.html
Проект
Про внесення змін до Правил технічної експлуатації метрополітенів
Відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про міський електричний транспорт», підпункту 4.4.12 підпункту 4.4 пункту 4 Положення про Міністерство інфраструктури України, затвердженого Указом Президента України від 12 травня 2011 року № 581, та з метою забезпечення безперебійного функціонування метрополітенів України, підвищення безпеки руху поїздів та пасажирських перевезень
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Правил технічної експлуатації метрополітенів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 04 листопада 2003 року № 854 «Про затвердження нормативно-правових актів з питань безпеки руху на Харківському та Дніпропетровському метрополітенах», зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 12 травня 2004 року за № 590/9189, що додаються[Где?].
2. Департаменту державної політики в галузі залізничного транспорту забезпечити:
подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку;
оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
3. Визнати такими, що не застосовуються на території України, «Правила технической эксплуатации метрополитенов Союза ССР (Ц Метро 4232)», затверджені Міністерством шляхів сполучення СРСР 14 вересня 1984 року.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра – керівника апарату Корнієнка В.В.
Міністр В.В. Козак
Довідка щодо відповідності acquis communautaire проекту наказу Мінінфраструктури «Про внесення змін до Правил технічної експлуатації метрополітенів»
Пояснювальна записка до проекту наказу Мінінфраструктури «Про внесення змін до Правил технічної експлуатації метрополітенів»
http://www.mtu.gov.ua/uk/alias_51/40227.html
Сейчас на согласовании в КГГА.
http://www.mtu.gov.ua/uk/alias_51/40227.html
Проект
Про внесення змін до Правил технічної експлуатації метрополітенів
Відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про міський електричний транспорт», підпункту 4.4.12 підпункту 4.4 пункту 4 Положення про Міністерство інфраструктури України, затвердженого Указом Президента України від 12 травня 2011 року № 581, та з метою забезпечення безперебійного функціонування метрополітенів України, підвищення безпеки руху поїздів та пасажирських перевезень
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Правил технічної експлуатації метрополітенів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 04 листопада 2003 року № 854 «Про затвердження нормативно-правових актів з питань безпеки руху на Харківському та Дніпропетровському метрополітенах», зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 12 травня 2004 року за № 590/9189, що додаються[Где?].
2. Департаменту державної політики в галузі залізничного транспорту забезпечити:
подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку;
оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
3. Визнати такими, що не застосовуються на території України, «Правила технической эксплуатации метрополитенов Союза ССР (Ц Метро 4232)», затверджені Міністерством шляхів сполучення СРСР 14 вересня 1984 року.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра – керівника апарату Корнієнка В.В.
Міністр В.В. Козак
Довідка щодо відповідності acquis communautaire проекту наказу Мінінфраструктури «Про внесення змін до Правил технічної експлуатації метрополітенів»
Пояснювальна записка до проекту наказу Мінінфраструктури «Про внесення змін до Правил технічної експлуатації метрополітенів»
http://www.mtu.gov.ua/uk/alias_51/40227.html
Сейчас на согласовании в КГГА.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
Пришёл ответ: еще не утверждённая редакция ПТЭ метрополитенов Украины 2014 г. с приложениями (в таблицы расчётных тормозных путей добавлена серия 81-7021/7022) и проектом приказа на утверждение.
...продолжая тему:
[hr] Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – червень 2014 року
Вт, 05/08/2014 - 09:12
Протягом І півріччя 2014 року Київським метрополітеном перевезено 242,5 млн. пасажирів. З них: 179,7 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 16,5 млн. студентів за пільговими квитками), 62,8 млн. пасажирів - пільгові перевезення (39 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за І півріччя 2014 року склали 429,9 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів – 342,8 млн. грн.;
• від надання площ в оренду – 9,1 млн. грн. (50% цієї суми, згідно з рішенням Київської міської ради від 04.02.2014 № 6/10152 «Про бюджет міста Києва на 2014 рік», необхідно перерахувати до бюджету міста Києва);
• від плати за розміщення реклами на транспорті – 1,4 млн. грн. (кошти за розміщення реклами на транспорті отримує КП «Київреклама», яке в свою чергу перераховує метрополітену 12,5 % отриманих доходів за рішенням Київради);
• інші – 28,9 млн. грн. (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету – 16,7 млн. грн. (недоотримано: 3,3 млн. грн., які були передбачені бюджетом; 55,8 млн. грн. – за виконану роботу з перевезень пільговиків);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету – 31,0 млн. грн. (недоотримано: 0,5 млн. грн., які були передбачені бюджетом; 38,9 млн. грн. – за виконану роботу з перевезень пільговиків).
Витрати Київського метрополітену за І півріччя 2014 року склали 760,3 млн. грн., з них:
• на оплату праці – 250,0 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів – 92,0 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо – 15,6 млн. грн.;
• електроенергія – 42,2 млн. грн.;
• тепло-, водопостачання, паливо, газ – 10,4 млн. грн.;
• амортизація – 96,2 млн. грн.;
• інші операційні витрати – 31,7 млн. грн. (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв’язок, охорона праці, податки тощо) ;
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди – 4,3 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати – 217,9 млн. грн. (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів (ЄБРР, договір лізингу) – 46,8 млн. грн., будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 6,8 млн.грн, поповнення обігових коштів – 3,8 млн. грн., неопераційна курсова різниця – 159,3 млн. грн. інші витрати – 1,2 млн. грн.).
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за І півріччя 2014 року став збиток у сумі 330,4 млн. грн.
http://metro.kiev.ua/node/4178
[hr] Аналогичный период 2013 года.
Аналогичный период 2012 года.
Аналогичный период 2011 года.
[hr]
[hr] Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – червень 2014 року
Вт, 05/08/2014 - 09:12
Протягом І півріччя 2014 року Київським метрополітеном перевезено 242,5 млн. пасажирів. З них: 179,7 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 16,5 млн. студентів за пільговими квитками), 62,8 млн. пасажирів - пільгові перевезення (39 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за І півріччя 2014 року склали 429,9 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів – 342,8 млн. грн.;
• від надання площ в оренду – 9,1 млн. грн. (50% цієї суми, згідно з рішенням Київської міської ради від 04.02.2014 № 6/10152 «Про бюджет міста Києва на 2014 рік», необхідно перерахувати до бюджету міста Києва);
• від плати за розміщення реклами на транспорті – 1,4 млн. грн. (кошти за розміщення реклами на транспорті отримує КП «Київреклама», яке в свою чергу перераховує метрополітену 12,5 % отриманих доходів за рішенням Київради);
• інші – 28,9 млн. грн. (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету – 16,7 млн. грн. (недоотримано: 3,3 млн. грн., які були передбачені бюджетом; 55,8 млн. грн. – за виконану роботу з перевезень пільговиків);
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету – 31,0 млн. грн. (недоотримано: 0,5 млн. грн., які були передбачені бюджетом; 38,9 млн. грн. – за виконану роботу з перевезень пільговиків).
Витрати Київського метрополітену за І півріччя 2014 року склали 760,3 млн. грн., з них:
• на оплату праці – 250,0 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів – 92,0 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо – 15,6 млн. грн.;
• електроенергія – 42,2 млн. грн.;
• тепло-, водопостачання, паливо, газ – 10,4 млн. грн.;
• амортизація – 96,2 млн. грн.;
• інші операційні витрати – 31,7 млн. грн. (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв’язок, охорона праці, податки тощо) ;
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди – 4,3 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати – 217,9 млн. грн. (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів (ЄБРР, договір лізингу) – 46,8 млн. грн., будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 6,8 млн.грн, поповнення обігових коштів – 3,8 млн. грн., неопераційна курсова різниця – 159,3 млн. грн. інші витрати – 1,2 млн. грн.).
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за І півріччя 2014 року став збиток у сумі 330,4 млн. грн.
http://metro.kiev.ua/node/4178
[hr] Аналогичный период 2013 года.
Аналогичный период 2012 года.
Аналогичный период 2011 года.
[hr]
Протягом семи місяців послугами метрополітену скористалися понад 283 млн. пасажирів
http://www.metro.kiev.ua/node/4185
Пт, 08/08/2014 - 11:14
Протягом семи місяців 2014 року Київським метрополітеном перевезено 283,3 млн. пасажирів, в т.ч., у липні – 40,7 млн. пасажирів. Середньодобові перевезення за сім місяців 2014 року становлять 1,34 млн. пасажирів.
Найбільш завантаженою лінією метрополітену залишається Святошинсько-Броварська, тут за сім місяців поточного року перевезено 120,4 млн. пасажирів. На Куренівсько-Червоноармійській та Сирецько-Печерській лініях перевезено відповідно 97,1 млн. та 65,8 млн. пасажирів.
На Святошинсько-Броварській лінії найбільш завантажена станція – «Лісова», якою за сім місяців скористалися 12,913 млн. пасажирів. Найменш завантажена – «Дніпро», перевезення якої склали 609,1 тис. пасажирів.
Найбільш завантаженою станцією Куренівсько-Червоноармійської лінії є станція «Петрівка». За сім місяців турнікети цієї станцій на вхід перетнуло 9,993 млн. пасажирів. Найменше користувались станцією «Іподром» – 1,885 млн. пасажирів.
Станцією «Лук'янівська» упродовж звітного періоду скористалося найбільше пасажирів Сирецько-Печерської лінії — 8,514 млн. пасажирів. Станція «Червоний хутір» найменш завантажена на цій лінії, нею скористалося 951,5 тис. пасажирів.
http://www.metro.kiev.ua/node/4185
Пт, 08/08/2014 - 11:14
Протягом семи місяців 2014 року Київським метрополітеном перевезено 283,3 млн. пасажирів, в т.ч., у липні – 40,7 млн. пасажирів. Середньодобові перевезення за сім місяців 2014 року становлять 1,34 млн. пасажирів.
Найбільш завантаженою лінією метрополітену залишається Святошинсько-Броварська, тут за сім місяців поточного року перевезено 120,4 млн. пасажирів. На Куренівсько-Червоноармійській та Сирецько-Печерській лініях перевезено відповідно 97,1 млн. та 65,8 млн. пасажирів.
На Святошинсько-Броварській лінії найбільш завантажена станція – «Лісова», якою за сім місяців скористалися 12,913 млн. пасажирів. Найменш завантажена – «Дніпро», перевезення якої склали 609,1 тис. пасажирів.
Найбільш завантаженою станцією Куренівсько-Червоноармійської лінії є станція «Петрівка». За сім місяців турнікети цієї станцій на вхід перетнуло 9,993 млн. пасажирів. Найменше користувались станцією «Іподром» – 1,885 млн. пасажирів.
Станцією «Лук'янівська» упродовж звітного періоду скористалося найбільше пасажирів Сирецько-Печерської лінії — 8,514 млн. пасажирів. Станція «Червоний хутір» найменш завантажена на цій лінії, нею скористалося 951,5 тис. пасажирів.
Шоо, опять?... Только ж недавно было...
До уваги пасажирів! Станція "Вокзальна" зачинена для входу та виходу пасажирів
http://www.metro.kiev.ua/node/4188
Вт, 12/08/2014 - 15:13
Сьогодні, 12 серпня 2014 року у зв’язку з отриманням інформації про загрозу вибуху о 15:08 станція "Вокзальна" закрита для входу та виходу пасажирів. Поїзди прослідують станцію без зупинки.
Подальший режим роботи станції залежатиме від результатів перевірки правоохоронними органами.
До уваги пасажирів! Станцію «Вокзальна» відчинено
http://www.metro.kiev.ua/node/4189
Вт, 12/08/2014 - 16:00
Станцію «Вокзальна» відчинено для пасажирів о 15:53. У результаті проведеної правоохоронними органами перевірки на станції "Вокзальна" вибухонебезпечних предметів не виявлено.
Київський метрополітен наразі працює у звичному режимі. Рух поїздів здійснюється відповідно до графіка.
________________________________________________________________
Реакция КиПиТа: ближайшие к вокзалу троллейбусы маршрута № 14 укорачиваются (через один) до Дворца спорта + подкидывается ПС с Тр38 и/или Тр12. Но... оказывается, людям нужно в сторону бульв.Т.Шевченко. Оччень напрашивается продление А24 на постоянной основе: от пл.Л.Толстого до ЖДВ по бульвару и Коминтерна.
До уваги пасажирів! Станція "Вокзальна" зачинена для входу та виходу пасажирів
http://www.metro.kiev.ua/node/4188
Вт, 12/08/2014 - 15:13
Сьогодні, 12 серпня 2014 року у зв’язку з отриманням інформації про загрозу вибуху о 15:08 станція "Вокзальна" закрита для входу та виходу пасажирів. Поїзди прослідують станцію без зупинки.
Подальший режим роботи станції залежатиме від результатів перевірки правоохоронними органами.
До уваги пасажирів! Станцію «Вокзальна» відчинено
http://www.metro.kiev.ua/node/4189
Вт, 12/08/2014 - 16:00
Станцію «Вокзальна» відчинено для пасажирів о 15:53. У результаті проведеної правоохоронними органами перевірки на станції "Вокзальна" вибухонебезпечних предметів не виявлено.
Київський метрополітен наразі працює у звичному режимі. Рух поїздів здійснюється відповідно до графіка.
________________________________________________________________
Реакция КиПиТа: ближайшие к вокзалу троллейбусы маршрута № 14 укорачиваются (через один) до Дворца спорта + подкидывается ПС с Тр38 и/или Тр12. Но... оказывается, людям нужно в сторону бульв.Т.Шевченко. Оччень напрашивается продление А24 на постоянной основе: от пл.Л.Толстого до ЖДВ по бульвару и Коминтерна.
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Была.
За 2013 г. Вокзальная 66,5 тыс. пассажиров в сутки ( http://www.metro.kiev.ua/node/153 ), Лесная - 66,7 тыс. ( http://www.metro.kiev.ua/node/162 ).
За 2013 г. Вокзальная 66,5 тыс. пассажиров в сутки ( http://www.metro.kiev.ua/node/153 ), Лесная - 66,7 тыс. ( http://www.metro.kiev.ua/node/162 ).
Здесь могла быть моя подпись...
За недолгое время руководство у Н (Казюлькина) в очередной раз встал вопрос™ о демонтаже «пережитков тоталитаризма» в метро.
На этот раз на «Ленинской» «Театральной» (✓ выполнено!), «Жовтневой» «Берестейской» и «Красноармейской» «Дворце Украина». Последняя особо доставляет.
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 0068638318
На этот раз на «Ленинской» «Театральной» (✓ выполнено!), «Жовтневой» «Берестейской» и «Красноармейской» «Дворце Украина». Последняя особо доставляет.
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 0068638318


Как-то на официальном сайте скромно сообщили.
В зоне АТО погиб машинист ТЧ-2 Боровик Дмитрий, 27 лет.
http://metro.kiev.ua/node/4206
В зоне АТО погиб машинист ТЧ-2 Боровик Дмитрий, 27 лет.
http://metro.kiev.ua/node/4206
Сто грамм - не "стоп-кран"!